וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוקר שאחרי הבולען: נתיבי איילון נפתחו לתנועה, תנועת הרכבות בתל אביב חודשה

עודכן לאחרונה: 18.9.2022 / 7:26

אחרי החסימה בעקבות הבולען שנפער סמוך למחלף השלום, הכביש נפתח לתנועה, אך העלייה לשלום תהיה חסומה ביומיים הקרובים. עומסי תנועה כבדים צפויים הבוקר באזור. צה"ל שינה את זמני ההגעה לבסיסים | צפו במפת הפקקים

בולען נפער בנתיבי איילון/מערכת וואלה!

נתיבי איילון נפתחו הלילה (ראשון) לתנועה, לאחר שנסגרו בעקבות הבולען שנפער אתמול סמוך למחלף השלום. גם תנועת הרכבות בעיר חודשה. למרות זאת, צפויים הבוקר עומסי תנועה באזור.

במהלך הלילה הוצבה חסימה של כל הנתיבים ממחלף ההלכה עד השלום, בכדי שהצוותים המקצועיים יוכלו לבדוק חשד לבולענים נוספים. בהמשך, לאחר שנשלל החשד, נפתח הנתיב השמאלי. כעת, רק העלייה למחלף השלום סגורה, והיא צפויה להיפתח בעוד כ-48 שעות.

גם בצה"ל הודיעו על שינוי זמני ההגעה לבסיסים הבוקר. לקריה יגיעו רק חיילים שהתייצבותם הכרחית. שרת התחבורה מרב מיכאלי שהגיעה אמש לזירה המליצה למי שיכול "להישאר בבית ולהימנע מלבוא מחר לתל אביב".

מפת הפקקים

לפי הערכה ראשונית בחברת נתיבי איילון, הבור נוצר כתוצאה מעבודות הבנייה על מגדל "הספירלה", המגדל הרביעי של חברת עזריאלי. גורמים בחברת נתיבי איילון מעריכים כי הבולען נוצר בעקבות קידוחים שבוצעו באתר הבנייה של מגדלי עזריאלי, שגרמו למים שמתחת לפני האדמה לזרום לכיוון הכביש ולפעור את הבור.

עוד בוואלה

הערכה: הגורם לבולען באיילון - עבודות הבנייה על המגדל החדש של רשת עזריאלי

לכתבה המלאה
הבולען שנפער בדרך השלום, תל אביב, 18 בספטמבר 2022. אורי סלע
הבולען באיילון הבוקר, לאחר ששפכו לתוכו מלט/אורי סלע

קבוצת עזריאלי מסרה כי "המקרה נמצא בבדיקה. גורמי המקצוע מטעמנו ומטעם החברה המבצעת, סולל בונה, פועלים ונמצאים בקשר רציף עם נתיבי איילון בנושא".

הבולען נפער שעות לפני צאת השבת, על שני נתיבים במחלף השלום לכיוון דרום. המשטרה וכוחות הכיבוי חסמו את הכביש, ולא דווח על נפגעים באירוע. החסימה צפויה לאורך כל השעות הלילה, ובבוקר תתקבל החלטה בהתאם להתפתחויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully