וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: הגורם לבולען באיילון - עבודות הבנייה על המגדל החדש של רשת עזריאלי

עודכן לאחרונה: 17.9.2022 / 23:53

הרשויות טרם החלו בתחקור רשמי של נסיבות היווצרות הבור, אך לפי סברה ראשונה נטען כי מדובר בעבודות על מגדל "הספירלה" של החברה. השרה מיכאלי: "אנחנו בודקים שאין עוד בולענים, הבדיקה הזו נמשכת ולכן ייסגר איילון דרום מגלילות למשך הלילה"

בולען נפער בנתיבי איילון/מערכת וואלה!

הרשויות טרם החלו לתחקר את נסיבות היווצרות הבולען שנפער הערב (שבת) בנתיבי איילון, אך לפי הערכה ראשונית - הבור נוצר כתוצאה מעבודות הבנייה על מגדל "הספירלה", המגדל הרביעי של חברת עזריאלי. גורמים בחברת נתיבי איילון מעריכים כי הבולען נוצר בעקבות קידוחים שבוצעו באתר הבנייה של מגדלי עזריאלי, שגרמו למים שמתחת לפני האדמה לזרום לכיוון הכביש ולפעור את הבור.

קבוצת עזריאלי מסרה בתגובה כי "המקרה נמצא בבדיקה. גורמי המקצוע מטעמנו ומטעם החברה המבצעת, סולל בונה, פועלים ונמצאים בקשר רציף עם נתיבי איילון בנושא".

בעקבות הבולען, נחסמה היציאה למחלף השלום ורק שני נתיבים בכביש נותרו פתוחים. בנוסף, הופסקה תנועת הרכבות מתחנת ההגנה לסבידור מרכז, ובשעות הלילה ייסגרו נתיבי איילון מגלילות ועד מחלף השלום.

הבולען בנתיבי איילון, 17 בספטמבר 2022. אורי סלע, מערכת וואלה!
הבולען בנתיבי איילון, הערב/מערכת וואלה!, אורי סלע

שרת התחבורה מרב מיכאלי אמרה כי היא יכולה להגיד בוודאות שהקריסה לא ארעה בעקבות פרויקטים של משרד התחבורה. היא המליצה לציבור שלא להגיע מחר ברכב לתל אביב מכיוון צפון, והוסיפה: "אנחנו בודקים שאין עוד בולענים. הבדיקה הזאת נמשכת ובהמשך ייסגר איילון דרום מגלילות למשך הלילה". מיכאלי המליצה למי שיכול "להישאר בבית ולהימנע מלבוא מחר לתל אביב". לדבריה: "הדבר הכי חשוב זה לסגור את החור ולוודא שאין עוד בדרך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בניין בזק בעזריאלי תל אביב, 21 ביוני 2017. מגד גוזני
מגדלי עזריאלי/מגד גוזני

הבולען נפער שעות לפני צאת השבת, על שני נתיבים במחלף השלום לכיוון דרום. המשטרה וכוחות הכיבוי חסמו את הכביש, ולא דווח על נפגעים באירוע. החסימה צפויה לאורך כל השעות הלילה, ובבוקר תתקבל החלטה בהתאם להתפתחויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully