וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באיראן: יועץ צבאי בכיר במשמרות המהפכה נהרג בסוריה

עודכן לאחרונה: 22.8.2022 / 23:21

קצין משמרות המהפכה הבכיר, אבולפזל אליג'אני, נהרג סמוך לחאלב שבסוריה - כך, לפי דיווחים במדינה. בשבוע שעבר דווח בסוריה על תקיפה ישראלית אווירית, בה נהרגו 3 חיילים סורים ונפצעו 3 נוספים

שיגורים של מערכות ההגנה האווירית של סוריה באזור טרטוס/רשתות חברתיות

קצין משמרות המהפכה הבכיר, אבולפזל אליג'אני, ששירת כיועץ צבאי בארגון, נהרג סמוך לחאלב שבסוריה - כך דווח הלילה (שני) באיראן.

בשבוע שעבר דווח בסוריה על תקיפה ישראלית בה נהרגו שלושה חיילים סורים ונפצעו שלושה נוספים באזור דמשק וטרטוס. לפי משרד ההגנה של המשטר, כלי טיס ישראליים שיגרו טילים מהמרחב האווירי של לבנון, מדרום-מזרח לביירות, לעבר עמדות בפרברי דמשק. זאת, במקביל, לתקיפה אווירית מהים התיכון לעבר מטרות בדרום מחוז החוף טרטוס. עוד דווח כי מערכות ההגנה הופעלו נגד "מטרות עוינות" והצליחו להפיל את חלקן, וכי התקיפות גרמו לנזקים.

אבולפזל אליג'אני, קצין משמרות המהפכה שנהרג בסוריה. מתוך טוויטר, צילום מסך
אבולפזל אליג'אני, הקצין הבכיר שנהרג/צילום מסך, מתוך טוויטר

בישראל לא הגיבו לדיווחים על התקיפה, החריגה יחסית בהיקפה לאור העובדה שבטרטוס שוכן בסיס של הצי הרוסי. לפי כלי תקשורת סעודיים, ישראל תקפה משלוח של טילים מדויקים שהיה בדרכו לחיזבאללה ופגעה בקצין איראני ובקצין סורי שפיקחו על ההעברה.

יומיים לפני כן, כלי תקשורת סוריים דיווחו כי צה"ל תקף לאור יום באזור קוניטרה, שבמערב סוריה. על פי הדיווחים, שני בני אדם נפגעו מירי של טנק ששיגר שני פגזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully