וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכל נסיון הברחה של סמים בשווי ארבעה מליון שקלים

עודכן לאחרונה: 21.8.2022 / 9:07

כוחות צה"ל והמשטרה סיכלו הלילה נסיון הברחה של כ-100 ק"ג של סמי חשיש מגבול מצרים, סמוך לעיר אילת. הלוחמים זיהו את הרכב החשוד, והצליחו לאתר את שקי הסמים. רק בהמשך היום הצליחו הלוחמים לאתר את החשודים במקרה, ולעצור אחד מהם

סמים שנתפסו על ידי צה"ל והמשטרה באזור אלית. 20 באוגוסט 2022. דוברות משטרת ישראל
100 ק"ג של שמי חשיש שנתפסו/דוברות משטרת ישראל

כוחות צה"ל והמשטרה סיכלו היום (שבת) נסיון הברחה של סמי חשיש במשקל של כ- 100 ק"ג, בשווי של כארבעה מיליון שקלים.

במהלך הלילה זיהו כוחות מחטיבת יואב, וחטיבת התותחנים רכב חשוד בשטח ישראל, סמוך לגבול מצרים, צפון מערבית לעיר אילת. הלוחמים פעלו בשטח ואיתרו שקים ובהם נמצאה כמות רבה של סמים מסוג חשיש.

מאוחר יותר, היום הצליחו הכוחות לאתר כמה חשודים במעורבות באירוע ההבחרה, ותפסו את אחד מהחשודים. החשוד, ושקי הסמים הועברו לחקירה במשטרת מרחב אילת.

כוחות הביטחון עצרו בתחילת החודש שלושה חשודים בהברחות נשק, בהם תושב הרשות הפלסטינית ושני תושבי מזרח ירושלים, כולם בשנות ה-30 לחייהם. במקרה הראשון נעצר חשוד שהבריח תשעה אקדחים, שהועברו אליו דרך גדר הגבול עם ירדן, סמוך לקיבוץ אשדות יעקב.

לאחר מעצרו של המבריח, ובעקבות מאמץ מודיעיני ומרדף ממושך, בוצע סמוך לנתב"ג מעצר נוסף של רכב ובו שני חשודים. לפי החשד, ברכב נכחו מנהל רשת ההברחה ושותף נוסף, שהבחינו במעצר שותפם מוקדם יותר וניסו לברוח. על פי החשד, כלי הנשק שנתפסו היו מיועדים להפצה לגורמים עברייניים ועוינים בנגב ובאיזור חברון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully