וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מאלף הודעות ביום: תושב בני ברק מואשם בשליחת מסרונים המציעים רכישת סמים

עודכן לאחרונה: 1.8.2022 / 6:15

קובי מגנאזי מואשם כי בעזרת ארבע מכונות הפצה שלח מליוני הודעות לעשרות אלפי בני אדם, ובהן הציע להם לרכוש סמים. מכתב האישום עוד עלה כי מגנאזי החזיק מאגר מידע ובו פרטים אישיים של אלפים, בהם כתובות מגורים, פרופילים בפייסבוק, וקבוצות בהן היו פעילים

יחידת התביעות של להב 433 הגישה היום (ראשון) לבית המשפט כתב אישום נגד קובי מגנאזי, בגין הפצת הודעות למכירת סמים. מכתב האישום עולה כי הנאשם שלח בין 590 ל- 1,250 מסרונים בממוצע ליום בעזת מכונת הפצת הודעות.

על פי כתב האישום, מגנאזי יבא בארצות הברית ארבע מכונות להפצת הודעות בתפוצה רחבה מסוג "אג'וינטק", עבורם שילם כ-13 אלף דולר. כל אחת מהמכונות הכילה 256 כרטיסי סים והותקנו בה 64 אנטנות בכדי להפעילן מרחוק באמצעות מחשב. את המכונות התקין הנאשם בדירתו שבבני ברק ותפעל אותך דרך מכשירו הנייד והמחשב במקום עבודתו. דרך מכונות אלו שלח מגנאזי בחודשים האחרונים מליוני הודעות.

קנאביס. תצפית TPS
שלחמיליוני הודעות המציעות קניית סמים בעזרת ארבעה מכונות/תצפית TPS

כמו כן, התגלה כי הנאשם החזיק מאגר מידע שכלל פרטים של עשרות אלפי אנשים, בהם שמות וכתובות מגורים, פרופילי פייסבוק ושמות של קבוצת פייסבוק אליהם הם היו מחוברים. בנוסף, מגנאזי מואשם כי תיווך בפועל ב-12 הזדמנויות בין מוכרים ללקוחות שביקשו לרכוש סמים.

"מבדיקה מדגמית שנערכה לשישה כרטיסי סים שנתפסו במכונות, עלה כי הנאשם שלח באמצעות המכונות בין כ-590 ל-1,250 מסרונים בממוצע ליום", מסרה המשטרה והוסיפה כי "הנאשם לא נתן בידי הנמנעים שקיבלו את המסרונים אפשרות לסרב לקבלתם, בתוכן המסרונים, בהיקפם ובתדירותם היה כדי להטריד, ליצור חרדה או להרגיז".

מלבד הפצת ההודעות, מגנאזי מואשם גם בביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה, שיבוש הליכי משפט, תיווך בעסקי סמים מסוכנים, פגיעה בפרטיות, ניהול החזקה ושימוש של מאגר מידע. על אף מעצרו, תופעת הפצת ההודעות המציעות רכישת סמים. המשטרה ביקשה את מעצרו של מגנאזי עד תום ההליכים. אולם, עוד מסרה המשטרה כי על אף מעצרו של הנאשם, תופעת שליחות ההודעות המציעות רכישת סמים לטלפונים לא פסקה ונמשכת במלוא עוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully