וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוצרים את הרכב - ושוברים את השמשה: 3 נעצרו בחשד להברחת נשק בתום מרדף משטרתי

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 13:29

אחד החשודים נתפס מבריח אקדחים שהועברו אליו דרך גבול ירדן, ושני שותפיו, שככל הנראה הבחינו במעצרו וניסו לברוח, נתפסו מאוחר יותר ליד נתב"ג. בתיעוד מהזירות נראים כוחות הביטחון עוצרים את החשודים הנוהגים ברכבים, שוברים את החלונות שלהם וגוררים אותם החוצה

בווידאו: תיעוד של מעצר חוליה שניסתה להבריח אמצעי לחימה לנגב ולאזור חברון/צילום: דוברות משטרת ישראל

כוחות הביטחון עצרו בתחילת החודש שלושה חשודים בהברחות נשק, בהם תושב הרשות הפלסטינית ושני תושבי מזרח ירושלים, כולם בשנות ה-30 לחייהם. בתיעוד שפורסם היום (שני) מהמעצרים נראים כוחות הביטחון עוצרים את המבוקשים שנוהגים ברכבים, שוברים את החלונות של המכוניות וגוררים את החשודים החוצה.

במקרה הראשון נעצר חשוד שהבריח תשעה אקדחים, שהועברו אליו דרך גדר הגבול עם ירדן, סמוך לקיבוץ אשדות יעקב. לאחר מעצרו של המבריח, ובעקבות מאמץ מודיעיני ומרדף ממושך, בוצע סמוך לנתב"ג מעצר נוסף של רכב ובו שני חשודים. לפי החשד, ברכב נכחו מנהל רשת ההברחה ושותף נוסף, שהבחינו במעצר שותפם מוקדם יותר וניסו לברוח.

על פי החשד, כלי הנשק שנתפסו היו מיועדים להפצה לגורמים עברייניים ועוינים בנגב ובאיזור חברון. שלושת החשודים, כלי הנשק ושני כלי הרכב הועברו לחקירה ביחידת מג"ן של המשטרה, והצהרת תובע בעניינם עתידה להיות מוגשת מטעם הפרקליטות.

כוחות סמויים ומסוק: תיעוד מעצר חולייה שניסתה להבריח אמצעי לחימה לנגב ולאזור חברון
15.08.22. דוברות משטרת ישראל
כלי הנשק שנתפסו/דוברות משטרת ישראל

"לוחמי יחידת מג"ן של מרחב הנגב בסיוע של כוחות נוספים סיכלו מתחילת השנה 10 חוליות של מבריחי אמצעי לחימה לא חוקיים ובסיכולים האלו נתפסו מעל 170 כלי נשק", מסר מפקד יחידת מג"ן סנ"צ רונן כלפון. "מדובר במירוץ חימוש של ממש ואנחנו עושים לילות כימים במאבק מתמשך באתגר הזה, לנו ברור שכל כלי נשק כזה יכול בקלות לשמש להרג חפים מפשע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully