וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד שסחרו בסמים: 17 משוייכים לארגוני הפשע של דומרני ולביא נעצרו

עודכן לאחרונה: 24.7.2022 / 14:02

לאחר שהופללו על ידי שני סוכנים סמויים, נעצרו החשודים בסחר בסמים. בפשיטה על בתיהם באשקלון נמצאו 2.5 ק"ג של סמים מסוג מריחואנה, חשיש, קטאמין וסוגים נוספים, ו-24 אלף שקלים במזומן

בווידאו: מעצר 17 חברים בארגוני הפשע של דומרני ולביא בחשד לסחר בסמים/צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה היום (ראשון) 17 תושבי אשקלון המשוייכים לארגוני הפשיעה של שלום דומרני ועמוס לביא, לאחר שהופללו בסחר בסמים בעזרת שני סוכנים סמויים. השוטרים שפשטו על בתי החשודים מצאו 2.5 ק"ג של סמים מסוגים שונים ו-24 אלף שקלים במזומן.

במהלך החודשים האחרונים הפעילה משטרת אשקלון שני שוטרים שהצליחו לחדור את "מנגנוני האבטחה והאימות" של סוחרים באזוור ורכשו מהם סמים במקומות ובזמנים שונים, תוך תיעוד העסקאות. הבוקר נעצרו החשודים, תושבי אשקלון, בגילאי 40-20. הסמים שנתפסו הם מריחואנה, קטאמין, חשיש וסוגים נוספים.

שלום דומרני. גדעון מרקוביץ', פלאש 90
חלק מהחשודים משוייכים לארגונו. שלום דומרני/פלאש 90, גדעון מרקוביץ'

מהמשטרה נמסר כי "הפעלת הסוכנים הסמויים נגד אלו שסומנו כיעדים של המשטרה שמשתייכים לארגוני פשיעה ומשפיעים באופן ישיר על מפת הפשיעה ועל הוצאתם לפועל של פיגועים פליליים, היא נדבך נוסף במאבק ההתקפי והיצירתי שמנהלת המשטרה אל מול אותם עבריינים, במטרה להרחיקם מהציבור ולכלוא אותם לפרקי זמן ממושכים".

בתוך כך, אחרי ניסיון החיסול של בנו של שלום דומרני, בארגון שלו מנסים להשיב מלחמה ברחובות הדרום. "אתה רואה שיש התעוררות. כל מה שאתה רואה זה סימני התאוששות של הארגון הפשע של דומרני", אמר גורם המעורה בפרטים. לדבריו, ארגנו של דומרני מנסה "להשתקם" אחרי התקופה האחרונה. "מי שהספיד את הארגון של דומרני לא מבין על מה הוא מדבר", אמר הגורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully