וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 38 יום: דודי אשכנזי שנעצר ביוון ישוחרר ויוכל לשוב לישראל

עודכן לאחרונה: 29.7.2022 / 23:21

אשכנזי נעצר בחודש שעבר באי קוס שביוון לבקשת ממשלת פרו - בחשד לעבירות סמים. לפי הודעתו של שר המשפטים היווני למקבילו הישראלי סער, אשכנזי יהיה רשאי לעזוב את רודוס באופן מידי ויוסרו מעליו כל המגבלות. זאת, לאחר שבשבועות האחרונים המתין להחלטה סופית בעניינו

בווידאו: דודי אשכנזי בהקלטה מהכלא ביוון/מערכת וואלה!

דודי אשכנזי, הישראלי שנעצר בחודש שעבר ביוון בחשד לעבירות סמים, ישוחרר ממעצר ויוכל לשוב לישראל - כך הודיע היום (שישי) שר המשפטים של יוון קונסטנטינוס ציאראס למקבילו הישראלי גדעון סער. אשכנזי יהיה רשאי לעזוב את רודוס ויוסרו מעליו כל המגבלות. זאת, לאחר שבשבועות האחרונים הוא שהה ב"מעצר בית" בתנאים מגבילים ביוון והמתין להחלטה סופית בעניינו.

מדובר בשיחתם של השנייה של השניים בנושא. בשיחתם הקודמת שהתקיימה לפני שבועיים, ביקש השר סער כי עמיתו היווני יפעל לשחרורו של אשכנזי בהקדם. ממשרד המשפטים נמסר כי סער הודה לעמיתו על מאמציו לפתרון העניין.

אשכנזי צפוי לנחות מחר בנתב"ג, שם ימתין לו עורך הדין ניר יסלוביץ' המייצג אותו. עורך הדין מסר כי הוא "שמח שהמשימה הושלמה ודודי שוחרר מהסיטואציה ההזויה אליה נקלע", וכן, "אני מבקש להודות לכבוד ראש הממשלה ולשר המשפטים שפעלו איתי ביחד בחרדת קודש על מנת להביא את הבשורה המשמחת של שחרורו של דודי".

דודי אשכנזי. ללא, אתר רשמי
הוסרו מעליו המגבלות. אשכנזי/אתר רשמי, ללא

דוד אשכנזי נעצר ביוון לפני כחודש, כשהגיע עם אשתו רחלי לחופשה באי קוס. אשכנזי, תושב בת חפר שבעמק חפר, בן 52, נעצר על פי צו מעצר בינלאומי שהוציא האינטרפול נגדו בעקבות עבירות סמים שביצע לכאורה בפרו בשנת 2012.

כפי שפורסם בוואלה!, האירוע שעומד במרכז הפרשה הבינלאומית התרחש בעיר לימה, בירת פרו, ב-16 ביוני 2012. האיש אותו מבקשים הפרואנים והמכונה "אל דוק" (בספרדית, "הדוקטור") המחזיק באזרחות כפולה אזרביג'אנית-ישראלית, חבר לטענתם, בארגון פשיעה בינלאומי שעסק בהברחת סמים מפרו לרוסיה, דרך האוויר. איכשהו, טופלת פרו את הפרשה הזו על שמאי הרכב דודי אשכנזי שבמועד הזה היה בכלל נהג ומנהל בקואופרטיב "דן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully