וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על אסדת הגז מחריף: כטב"ם נוסף יורט בשבוע שעבר, מטוסי קרב הוזנקו השבוע

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 19:16

דובר צה"ל הודיע כי גם ביום רביעי שעבר חיזבאללה שלח כטב"ם לאסדה, אך הוא הופל במרחב הימי של לבנון: "לא נשקפו איום או סכנה". לוואלה! נודע כי חיל האוויר הוקפץ גם קודם לכן בעקבות מודיעין שהתקבל, ועל פי גורמי ביטחון, מטוסי קרב הוזנקו למקום גם השבוע

בווידאו: רה"מ לפיד ושר הביטחון גנץ מתייחסים להפלת המל"טים של חיזבאללה מעל אסדת הגז של ישראל/צילום: רוני כנפו

צה"ל יירט כטב"ם נוסף של חיזבאללה, שעשה דרכו לאסדת הגז כריש ביום רביעי שעבר - כך הודיע היום (רביעי) דובר צה"ל. הכטב"ם הופל במרחב הימי של לבנון ולא נשקף איום או סכנה לאסדה.

לוואלה! נודע כי חיל האוויר הוקפץ גם קודם לכן בעקבות מודיעין שהתקבל על פעילות נוספת של חיזבאללה נגד אסדת הגז. על פי גורמי ביטחון, מטוסי קרב הוזנקו למקום גם השבוע, בשל שיגור כטב"מים של חיזבאללה.

אסדת כריש הצפה של חברת אנרג'יאן. באדיבות חברת אנרג'יאן, אתר רשמי
נסראללה מותח את הגבולות. אסדת הגז כריש/אתר רשמי, באדיבות חברת אנרג'יאן

ביום שבת צה"ל יירט שלושה כלי טיס לא מאוישים של חיזבאללה, שעשו את דרכם לעבר אסדת הגז כריש, בשטח המים הכלכליים של ישראל. כלי הטיס העוינים הגיעו סמוך לשעה 15:00 מכיוון לבנון, מעל הים התיכון, לעבר האסדה, ויורטו על ידי מטוסי קרב וספינת טילים. לראשונה, ספינות חיל הים השתתפו ביירוט, שבצה"ל מגדירים כהצלחה, באמצעות שיגור טיל ברק.

מתחקיר שנערך בצה"ל עולה כי טייסי חיל האוויר של צה"ל התקשו להפיל את אחד מכלי הטיס הבלתי מאויישים ששוגרו לעבר האסדה בשבת. עוד עולה כי הלוחמים כלל לא הבחינו בכטב"ם נוסף ששוגר לעבר האסדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully