וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין תקווה ואין עתיד": מאות הפגינו בכיכר הבימה נגד עליית מחירי הדיור

עודכן לאחרונה: 3.7.2022 / 7:30

המפגינים, חלקם פעילים בתנועות עומדים ביחד, מק"י וחד"ש, מחו בתל אביב על מחירי הדירות המאמירים. "דיור הוא זכות בסיסית. האנשים הקטנים נושאים בנטל של קיום המדינה ולא מקבלים שום דבר בתמורה"

בווידאו: מסיבת עיתונאים להצגת הפתרון הממשלתי למשבר הדיור/צילום: לע"מ

מאות מפגינים התאספו אתמול (שבת) בערב בכיכר הבימה בתל אביב במחאה נגד מחירי הדיור. המפגינים הגיעו כשהם אוחזים שלטים ועליהם נכתב בין היתר "אנחנו השוק, אנחנו הכוח", "אם תרצו בית - אין זו אגדה" ו"דיור זה זכות בסיסית". במחאה השתתפו פעילים של עומדים ביחד, מק"י חד"ש, ונאמו מארגני ההפגנה.

"העלויות המטורפות שלנו לשכור או לקנות בית והתסכול מכך שבעלי ההון חוגגים על אחרים הוציאו אותנו מהבית", אמרה הילה יוליוס, שהגיעה עם בן זוגה ושני ילדיה מכרכור. "צריך יותר פיקוח, יותר הזדמנויות למעמד הביניים. המדינה מרוויחה, הקבלן מרוויח, בעל הדירה מרוויח והקונה נשאר בלי כלום. פספסנו את ההזדמנות לקנות בית ואין לנו שום הזדמנות להשלים את הפערים".

מחאת מחירי הדיור בכיכר הבימה בתל אביב. 3 ביולי 2022. אורי סלע
מפגינים בכיכר הבימה, תל אביב, אתמול/אורי סלע
מחאת מחירי הדיור בכיכר הבימה בתל אביב. 3 ביולי 2022. אורי סלע
"לא יכולים להתקיים במדינה בצורה מכובדת", אתמול/אורי סלע

"אני לא יכול לחיות בכבוד", אמר יואב מונסטר, בן 35 מגבעתיים. "אנחנו עובדים נורא קשה ולא יכולים להתקיים במדינה בצורה מכובדת, הולכים לסופר ויוצאים עם סכומי עתק. התחושה היא שאין תקווה ואין עתיד, ושאם לא נפגין המצב יימשך, הפוליטיקאים והעסקנים ימשיכו בשלהם. האנשים הקטנים נושאים בנטל של קיום המדינה ולא מקבלים שום דבר בתמורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully