וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסיוט של כל הורה": הפעוט כמעט טבע - האב הציל אותו ברגע האחרון

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 13:42

קורל ברדה רחמני סיפרה בפוסט בפייסבוק כיצד בזמן מסיבת בריכה קפץ בנה בן השנתיים לבריכה כשהוא ללא מצופים. בזכות עירנות של האב, נמשה הילד מהמים בתוך שניות ספורות. כעת, היא מזהירה אחרים מהמקרה: "אם אפילו הורה אחד יפתח את עיניו יותר, עשיתי את שלי"

קורל ברדה רחמני מראשון לציון, אם לילד בן שנתיים וחצי שכמעט טבע אתמול, שיתפה בפוסט ברשתות החברתיות את חוויותיה בכדי להזהיר הורים אחרים מפני סכנת הטביעה בחודשי הקיץ. האם סיפרה כי ברגע של חוסר תשומת לב, קפץ בנה הפעוט אל הבריכה וניצל בזכות עירנותו של אביו. "ברגע הראשון חשבתי שהילד שלי מת, לא מאחלת לאף הורה את ההרגשה הזו".

"חשבתי כמה וכמה פעמים אם לשתף את הסרטון הזה", כתבה האם בפוסט בפייסבוק ואמרה כי היא אינה מעוניינת להיות חשופה לביקורת. אולם, אמרה רחמני לבסוף כי החלטיה לשתף את סיפורה לטובת הציבור "עונת הרחצה בפתח ואם הסרטון הזה יגרום אפילו להורה אחד לפתוח את עיניו יותר, אז עשיתי את שלי".

רחמני סיפרה כי קיימו מסיבת בריכה לביתם הגדולה, ונתנו גם לבנם הקטן, רום בן השנתיים וחצי, להיכנס לשחות עם מצופים. "לחיות בבית עם בריכה וילדים קטנים זו חרדה תמידית", היא שיתפה, "דאגנו לכל המיגון האפשרי - סגירה לבריכה, אזעקה שמצפצפת בכל הבית ובניידים שלנו אם נפתחת דלת הבריכה, חיישן במים שמצפצף אם יש תנודות במים, הילדים לא יוצאים לחצר אם אנחנו לא איתם".

האם סיפרה כי במהלך המסיבה רצה בנה הפעוט לצאת מהמים וביקש מאמו להוריד את המצופים, אולם היא דחתה את בקשתו ואמרה לילד כי עוד מעט תתפנה. "אחד מאנשי הצוות שהיו אצלנו בבית שמע את זה והבין שאני פשוט עסוקה ולכן לא מורידה את המצופים", סיפרה רחמני, "בחוסר הבנה ותקשורת ביני לבינו הוא הוריד לרום את המצופים". האם הוסיפה והדגישה כי היא לא מאשימה את איש הצוות, ולא מורידה אחריות מעצמה.

עוד בוואלה!

תינוק כבן שנה טבע בבריכת נוי סמוך ליבנה, מצבו קשה

לכתבה המלאה
פעוט בן שנתיים וחצי כמעט טבע בבריכה בביתו. 19 ביוני 2022. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תמונות גולשים
"תפתחו את העיניים טוב טוב, ואל תורידו מצופים" מסיבת הבריכה בה כמעט וטבע הפעוט/תמונות גולשים, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

רחמני המשיכה בשלה, ומבלי ששמה לב בנה הפעוט קפץ למים ללא המצופים. "במשך שלוש שניות הוא היה מתחת למים, עד שלירן בעלי קלט שהוא במים וקפץ להציל אותו", סיפרה האם "לירן צעק שרום במים והרגשתי שהדם יוצא לי מהגוף".

"אני לא מאחלת לאף הורה את ההרגשה הזו", סיפרה, והוסיפה כי הייתה עם הגב לבריכה הזמן המקרה, ולא ידעה כמה זמן היה בנה מתחת למים, "חשבתי שהילד שלי מת". האם סיימה ושיתפה כי בנה לא נפגע, והיה במים לכשלוש שניות, והוסיפה אזהרה לכל ההורים, "תפתחו את העיניים טוב טוב - בים, בבריכה, בבית מלון, בצימר - פשוט לא להוריד מצופים בשום מצב כל עוד אתם בסביבת הבריכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully