וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 14 טבעה למוות בנחל שניר בגליל העליון

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 22:32

עם קבלת הדיווח על טביעתה, נערכו חיפושים רבים באזור בית הלל, בסיומם היא נמצאה במים. צוות מד"א ביצע בה פעולות החייאה במקום, ופינה אותה כשהיא מורדמת ומונשמת לבית החולים זיו, שם נאלצו לקבוע את מותה. מתחילת עונת הרחצה בחודש מרץ, 33 בני אדם טבעו למוות

בווידאו: זירות הטביעה בחדרה ומושב מנות/צילום: תיעוד מבצעי מד''א

בית החולים זיו בצפת קבע הערב (ראשון) את מותה של נערה בת 14, לאחר שטבעה בנחל שניר הסמוך לבית הלל. הנערה, אברא מאנדורי, היא תושבת טובא שהגיעה למקום עם משפחתה.

עם קבלת הדיווח על טביעתה, החלו חיפושים נרחבים באזור והיא נמצאה במים. צוות מד"א אז העניק לה טיפול רפואי במקום, וביצע בה פעולות החייאה בהן הצליחו להשיב לה את הדופק. הצוות פינה אותה כשהיא מורדמת ומונשמת לבית החולים, שם לבסוף נאלצו לקבוע את מותה.

אברא מאנדורי בת ה-14 שטבעה בנחל שניר, 29 באוגוסט 2021. ללא, אתר רשמי
אברא מאנדורי/אתר רשמי, ללא

חובש בכיר במד"א ציון סעדיה סיפר כי "כשהגענו לנחל מתוך בית הלל, חברנו לכוחות החילוץ שאיתרו את הנערה מחוסרת הכרה במים. הם חילצו אותה אלינו לגדה כשהם מבצעים פעולות החייאה בסיסיות. המשכנו בטיפול הרפואי, וכשליבה שב לפעום הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה ולא יציב".

מתחילת עונה הרחצה בחודש מרץ, צוותי מד"א העניקו טיפול רפואי ל-203 בני אדם שטבעו בחופי הרחצה, בבריכות ובמאגרי המים השונים, מתוכם 33 מתו, וחמישה נפגעו בצורה אנושה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully