וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוק בן שנה מת לאחר שנפל לדלי צבע בבית בנתיבות

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 23:18

צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בתינוק, אברהם סעדיה, פעולות החייאה, שבסופן קבע את מותו. "ראינו את הפעוט כשהוא מחוסר הכרה ומכוסה בצבע, וביצענו בו הנשמות תוך ששאבנו את הצבע שחדר לריאות", סיפר הצוות הרפואי

בווידאו: זירת נפלית התינוק בנתיבות/עריכה: אביעד בללי

אברהם סעדיה, בן שנה, מת היום (שני) לאחר שנפל לדלי צבע בבית בנתיבות. צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בו פעולות החייאה, שבסופן קבע את מותו. "ראינו את הפעוט כשהוא מחוסר הכרה ומכוסה בצבע, וביצענו בו הנשמות תוך ששאבנו את הצבע שחדר לריאות", סיפר הצוות הרפואי שהגיע למקום.

"כשנכנסו לרחבת הבניין ראינו את הפעוט כשהוא מחוסר הכרה ומכוסה בצבע", סיפרו חובשי מד"א מעוז ויברמן ואושר אסולין. "מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל ביצוע עיסויים והנשמות תוך כדי שאנחנו שואבים את הצבע שחדר לריאות בעזרת ציוד רפואי מיוחד. המשכנו בפעולות ההחייאה יחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ אבל בסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

אברהם סעדיה בן השנה שמת לאחר שנפל לדלי צבע בנתיבות, 28 במרץ 2022. באדיבות המשפחה
אברהם סעדיה/באדיבות המשפחה

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, בעשור האחרון טבעו 19 ילדים בדלי או בגיגית. "אנחנו נמצאים לפני חג הפסח, ובבתים רבים נערכים בימים אלו שיפוצים ונקיון יסודי, העלולים להיות מסוכנים בנוכחות ילדים", מסרה אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים.

עוד בוואלה!

יסמין ברכה בוקולטוב היא הפעוטה שנספתה בשריפה בפתח תקווה

לכתבה המלאה
פעוט שטבע בדלי צבע בבית בנתיבות 28 במרץ 2022. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
הדלי אליו נפל התינוק, היום/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"תינוקות ופעוטות הם סקרנים וחוקרים את סביבתם. אצל ילדים מתחת לגיל 5, הראש כבד יחסית לגוף ולכן הם נוטים ליפול עם הראש קדימה", הסבירה. "ברגע שהפה והאף שלהם מכוסים בנוזל - ולא משנה אם זה מים או צבע - הם במצב טביעה ולא יכולים לקום עצמאית או להתריע שהם במצוקה. אני קוראת להורים, אל תגידו לי זה לא יקרה - לא משאירים חומרי שיפוץ ונקיון חשופים בסביבת הילדים. מרוקנים דליי מים מיד בתום השימוש ומקפידים לסגור את מיכלי הצבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully