וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יסמין ברכה בוקולטוב היא הפעוטה שנספתה בשריפה בפתח תקווה

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 22:07

הפעוטה כבת השנתיים חולצה כשהיא ללא דופק מזירת השריפה הבוקר. "אין לי מילים, זה קשה נפשית. ברוך השם אשתי והילדים האחרים במצב טוב", אמר אביה. טרם נקבעה הסיבה לפרוץ השריפה בדירה, אך נבדקת האפשרות שמדובר במכשיר חימום או משחק

בווידאו: זירת השריפה בפתח תקווה בה נספתה פעוטה ושלושה שני אדם נפצעו באורח קל/צילום: כבאות והצלה

יסמין ברכה בוקולטוב היא הפעוטה שנספתה הבוקר (שני) בשריפה בדירה בפתח תקווה. בכבאות והצלה טרם קבעו את הסיבה לפרוץ השריפה במקום, אך נמסר כי הגורמים העיקריים שנבדקים בשלב זה הם מכשיר חימום או משחק.

"אין לי מילים, זה קשה נפשית. אני לא מאחל לאף אחד דבר כזה ומאחל לכולם רק בשורות טובות. ברוך השם אשתי והילדים האחרים במצב טוב", אמר אביה של הפעוטה, שלום בוקולטוב.

יסמין כבת השנתיים נפגעה אנושות בשריפה בדירה ברחוב איכילוב בעיר. אמה, אישה בת 42, וארבעת אחיה נפגעו גם הם באירוע, אך חולצו במצב קל. "הפעוטה, כבת שלוש, חולצה מהדירה על ידי הכוחות שפעלו במקום ומיד הכנסנו אותה לניידות לטיפול נמרץ לטיפול רפואי. היא הייתה ללא דופק וללא נשימה ופונתה לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה ומתן תרופות", סיפר פראמדיק במד"א אביחי חדד. מאוחר יותר נקבע מותה של יסמין בבית החולים, שעה שיתר בני המשפחה שוחררו לביתם.

יסמין ברכה, הילדה שנספתה בשריפה בפ"ת. באדיבות המשפחה
יסמין ברכה בוקולטוב/באדיבות המשפחה

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, מאז שנת 2017 נהרגו 30 ילדים בשריפה. אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים, מסרה כי "החורף השנה עוד לא נגמר והסכנות עדיין כאן. הדרך הבטוחה ביותר לחימום היא באמצעות מזגן או רדיאטור, שהם אמצעי חימום שאינם מכילים מקור אש, והיחידים שניתן להשאירם פועלים במהלך הלילה", ציינה. "תנור סלילים, מפזר חום ותנור גז אסור להשאיר ללא השגחה, במיוחד לא בסביבת פעוטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully