וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט: "עומדים בפני רגע גורלי - המשך תפקוד המדינה או חזרה לתוהו ובוהו"

עודכן לאחרונה: 3.6.2022 / 9:16

במניפסט שעלה לרשתות החברתיות, בנט משחזר את אירועי השנה האחרונה וסוקר את הישגי הממשלה בראשותו. באיגרת שמזכירה יותר מצע או חוברת קמפיין פוליטי, טוען בנט כי הוא לקח על עצמו להיות "המגן האנושי של ישראל". הליכוד: "שקרים, נעשה הכל כדי להפיל את הממשלה"

בנט פרסם איגרת מיוחדת: "אם איננו רוצים להידרדר אחורה - על כולנו לפעול"/מערכת וואלה!

ברקע המשברים הקואליציוניים המצטברים ובמלואת שנה להכרזתם של נפתלי בנט ויאיר לפיד כי "עלה בידם להרכיב ממשלה", ראש הממשלה פירסם אתמול (חמישי) "איגרת מיוחדת לרוב הציוני הדומם". במניפסט של אלפי מלים שעלה לרשתות החברתיות, בנט משחזר את אירועי השנה האחרונה, סוקר את הישגי הממשלה בראשותו, עם פרק מיוחד ל-"אחיי מימין והציונות הדתית".

עוד במסמך בן ה-27 עמודים תוקף בנט בחריפות את "מכונת הרעל הרועשת והקטלנית של בן גביר, עודה, נתניהו וסמוטריץ שמופנית נגדו", וטוען כי הוא לקח על עצמו להיות "המגן האנושי של מדינת ישראל". במקביל, הועלה גם סרטון עם הפגנות קשות והסתה נגד ראש הממשלה ונגד חברי ימינה בשנה האחרונה.

כמו כן הוא מתייחס לפרישתה של ח"כית עידית סילמן מהקואליציה, ומספר כי היא ומשפחתה סבלו מרדיפה ואיומים. "לצערי, מכונת השנאה והאיומים הצליחה להביא את עידית לנקודת שבירה, וכעת היא שבויה בידי המכונה, בידי אותם אנשים בדיוק אשר הרסו את חייה, ששלחו אנשים לאיים על ילדיה, ששברו את נפשה", כתב.

ראש הממשלה נפתלי בנט בישיבת ממשלה, 22 במאי 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
"המגן האנושי של מדינת ישראל". בנט/פלאש 90, יונתן זינדל

בפתח ה"איגרת", שמזכירה יותר מצע או חוברת קמפיין פוליטי, בנט משחזר את "ההחלטה הקשה ביותר והציונית ביותר בחיי: להקים ממשלת הצלה לאומית כדי לחלץ את ישראל מהכאוס ולהחזירה לתפקוד, לחבור לאנשים עם דעות שונות מאד משלי על מנת להציל את המדינה". הוא מקדיש הישג ופירגן לכל אחד מראשי המפלגות בקואליציה ולשרים נבחרים בממשלה וכמו כן פרק מיוחד הוקדש עבור מנסור עבאס - "מנהיג פוליטי אמיץ שמנסה להביא את החברה הערבית למקום טוב יותר".

בהתייחס למצב הפוליטי וחוסר היציבות בממשלה, בנט כתב: "אנו עומדים שוב בפני צומת דרכים היסטורית: להמשיך קדימה עם מדינה מתפקדת או להידרדר אחורה לכאוס, לשנאה פנימית, לחולשה חיצונית ולשעבוד המדינה לצרכי איש אחד". כמו כן, ברקע האולטימטומים והמשברים הבלתי נגמרים בקואליציה הוא כותב: "אף אחד לא יקבל 100% מרצונותיו, אין לי כוונה להיות בן ערובה של אף אחד. מי שיתנהל בצורה חסרת אחריות, הציבור כולו יבוא עמו חשבון".

עוד בוואלה!

ברקע משבר חוק יהודה ושומרון: בנט יקיים דיון עם ראשי הקואליציה

לכתבה המלאה

בסוף המסמך היא מתייחס ל"רוב הדומם בממשלה רגועה ומתפקדת, אכן דומם ולוקח הכול כמובן מאליו", וקורא לו "לא להותיר אותנו לבד בזירה". עוד הוא מבקש לארגן משמרות תמיכה בעד הממשלה מול בתי הח"כים ולהצטרף לפעילות של "ימינה". "אם איננו רוצים להידרדר אחורה - על כולנו לפעול. איגרת זו היא הקריאה לפעולה".

תגובות הימין באופוזיציה

בתגובה לפרסום האיגרת מהליכוד נמסר: "השקרים של בנט לא יכולים להסתיר את העובדה שהוא העביר את השליטה במדינה למנסור עבאס, אחמד טיבי ולחבריהם תומכי הטרור. מחירי הדלק, המזון והדיור שוברים שיאים, בנט ולפיד לא עושים כלום, חוץ מלשלם מדי שבוע מליארדים לרע"ם, המשותפת וזועבי - רק כדי להמשיך לשבת על הכיסא".

הציונות הדתית מסרה כי "גם שקר שחוזרים עליו אלף פעמים בעשרים עמודים לא הופך לאמת. בנט טירפד בידיו ממשלת ימין ובמהלך שתוכנן מראש עוד לפני הבחירות פרק את המחנה הלאומי וחבר לשמאל הקיצוני ולתומכי טרור אנטי ציוניים כדי להיות ראש ממשלה בכל מחיר. בנט הונה, רימה ושיקר לכל אורך הדרך והוא ממשיך לעשות את זה באיגרת שמהללת ממשלה שמחרימה יותר מחצי מהעם ומציגה אותו כקדוש מעונה תוך שהוא מסית נגד הימין, מכפיש את הציונות הדתית וקורא לשמאל לצאת למלחמת אחים".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר טען כי דבריו של בנט נגדו הינם "הסתה חמורה". "די להסתה, מילים יכולות להרוג", כתב. "רק לפני שבועיים חמאס הסית וניסה לרצוח אותי, אתמול אוסמה סעדי ואחמד טיבי ניסו לתקוף אותי ועכשיו בנט ממשיך להשתלח בי ובחבריי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully