וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדת בבית חולים העמק הותקפה על ידי מטופלת | תיעוד

עודכן לאחרונה: 30.5.2022 / 18:24

המטופלת תקפה עובדת ביחידת ה-MRI של בית החולים הסמוך לעפולה ושברה את החלון במקום. אנשי הביטחון של המרכז הרפואי הוזעקו למקום, עיכבו את התוקפת והזמינו את המשטרה - שעצרה אותה. העובדת פונתה לקבלת טיפול במחלקה לרפואה דחופה

תקיפה בבית החולים העמק/ללא קרדיט

מטופלת תקפה היום (שני) עובדת בבית חולים העמק, שברה את החלון - והלכה מהמקום. המטופלת תקפה עובדת ביחידת ה-MRI של בית החולים הסמוך לעפולה. אנשי הביטחון של המרכז הרפואי העמק הוזעקו למקום, עיכבו אותה והזמינו את המשטרה - שעצרה את הצעירה. העובדת שהותקפה נפגעה בידה ופונתה לקבלת טיפול במחלקה לרפואה דחופה במקום.

אמש הממשלה אישרה כי עמדות שיטור יוצבו בכל בתי החולים ברחבי הארץ. זאת, בעקבות מקרי האלימות הרבים שאירעו לאחרונה בכמה מרכזים רפואיים, שבהם הותקפו הצוותים. עם זאת, המשטרה התחייבה שהתוכנית תיושם עד סוף הרבעון הראשון של 2023, זאת אומרת - רק בעוד כשנה וחצי. אם הממשלה תתפרק, ההחלטה עדיין תהיה בתוקף וכדי לשנותה דרושה החלטת ממשלה חדשה.

לפני כשבוע שבתו הרופאים בישראל במחאה על האלימות במערכת הבריאות נגד רופאים וצוותים רפואיים. השביתה הוכרזה יום לפני כן בעקבות התפרצות אלימה של משפחת מטופל נגד הצוות במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים הדסה הר הצופים. לאחר מכן אירע מקרה נוסף של אלימות בבית החולים גליל בנהריה, שבמהלכו הותקף הצוות על ידי משפחתו של צעיר שנהרג בתאונת דרכים. שעות לאחר השביתה, רופא במיון בית החולים וולפסון בחולון הותקף על ידי מטופל שהכה אותו ושבר את משקפיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully