וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש תעודות ומסיבות סיום: ארגון המורים החליט להפסיק חלק מהעיצומים

עודכן לאחרונה: 27.5.2022 / 8:42

אחרי הביקורת שהשמיעו תלמידים והורים, ארגון המורים חזר בו מחלק מהעיצומים עליהם הכריז במחאה נגד שרת החינוך. המורים איימו בין היתר כי לא יתנו ציונים לתלמידים יימנעו מפעילות מעבר לשעות הלימודים, בעקבות רפורמת הבגרויות ומעבר ל-5 ימי לימוד

בווידאו: ארגון המורים מכריז על סכסוך עבודה בעקבות רפורמת הבגרויות/צילום: ניב אהרונסון

ארגון המורים החליט אמש (חמישי) להפסיק חלק מהעיצומים נגד משרד החינוך. המורים איימו כי לא יתנו ציונים לתלמידים, לא יחלקו תעודות סיום שנה, לא יערכו טקסי סיום שנה ויימנעו מפעילות מעבר לשעות הלימודים. קול ציבורי נשמע נגד העיצומים לאחר הכרזתם, בין היתר מטעם מועצת התלמידים והנוער הארצית, שמסרו כי "הופכים אותנו התלמידים לשבויים במאבק בין ארגון המורים למשרד החינוך".

יו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס פנה ליו"ר ארגון המורים העל יסודיים, רן ארז, וביקש ממנו לבטל את העיצומים עליהם הכריז כדי "למנוע פגיעה בתלמידים ולהיות קשובים לצרכיהם". ביבס הסכים כי מאבק המורים הוא "מוצדק, נכון וראוי, והגיע הזמן שמשרדי הממשלה ייענו לדרישת הארגון להתחיל במו"מ מידי על הסכמי השכר שתוקפם פג כבר לפני כמה חודשים", נמסר.

הפגנת מנהלי בתי ספר בכיכר הבימה בתל אביב 22 במאי 2022. ראובן קסטרו
"הגיע הזמן שמשרדי הממשלה ייענו לדרישת הארגון". מחאת המנהלים/ראובן קסטרו

ארגון המורים הכריז מוקדם יותר השבוע על העיצומים, במחאה על "הצעדים השרירותיים של שרת החינוך, ח"כ יפעת שאשא ביטון, הפוגעים במערכת החינוך על מוריה ותלמידיה". זאת, בעקבות רפורמת הבגרויות והמעבר לחמישה ימי לימוד. שרת החינוך הורתה בתגובה לגורמי המקצוע במשרד החינוך להגיש לאלתר צווי מניעה לבית הדין הארצי לעבודה כנגד ארגון המורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully