וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחזורים מהזירות הכי רגישות: הממצאים שאיתרו החוקרים בדירת החשוד בעבירות מין בצהרון

25.5.2022 / 15:18

בחיפושים שערכו החוקרים בביתו של אופיר חבה, החשוד שפגע מינית בילדות בצהרון בו עבד, נמצא כריטס זיכרון משטרתי המכיל שחזור של זירות רצח רגישות שטופלו באזור חיפה. במשטרה מקווים שבעקבות מעצרו יתקבלו תלונות נוספות. מעצרו הוארך עד יום שישי

בווידאו: תיעוד של גבר תוקף נשים בתל אביב/צילום: דוברות המשטרה

חוקרי יחידת ההונאות של מחוז חוף מצאו בדירתו של אופיר חבה, שנעצר בחשד לעבירות מין בתלמידות בצהרון בחיפה, תיעוד שחזורי זירות רצח מהתיקים הרגישים באזור - כך עלה היום (רביעי) בדיון שהתקיים בבית המשפט בהארכת מעצרו. בתום הדיון, הכריע השופט כי חבה יישאר במעצר עד ליום שישי, אז יובא שוב בפני שופט.

על פי החשד, מדריך הצהרון אופיר חבה בן ה-41 משכונת נווה שאנן בעיר, פגע בלפחות 11 ילדות שהיו תחת פיקוחו, תוך תיעוד מעשיו. חבה, שנעצר אתמול, עבד בבית הספר היסודי בכרמל אליו שייך הצהרון כשמונה שנים. המשטרה ממשיכה לחקור ולחשוף חומרים וקוראת להורי נפגעות נוספות, אם יש כאלה, ליצור קשר עמם.א אלא שבמהלך הדיון עלה ממצא נוסף לפיו החוקרים מצאו בתוך קופסת נעלים כרטיס זיכרון משטרתי. החוקרים ביצעו פעולות לפריקת תוכן הכרטיס והתברר כי הוא מכיל שחזור של זירות רצח שנחקרו באזור חיפה.

בית ספר יסודי. נועם רבקין פנטון, פלאש 90
"חשוד שפגע ב-11 ילדות". בית ספר יסודי/פלאש 90, נועם רבקין פנטון

בידי החוקרים עוד שני התקנים חיצוניים מוצפנים, אותם לא הצליחו עדיין לפתוח והם הועברו לרמה הארצית בניסיון לפתוח אותם. החוקרים מנסים לברר את מקור הכרטיס וההתקנים ואיך הגיעו לידיו ולשם כך הועברו דיווחים ברמת הפיקוד לגופי חקירה נוספים וכן לפרקליטות.

"הצלחנו לפרוק את מה שמשטרת ישראל מסוגלת לפרוק באמצעים שיש לה", מסרו החוקרים לבית המשפט. לטענתם, מדובר באדם עם ניסיון במחשבים, המשתמש בכל מיני תוכנות הסוואה ותוכנות להסתרת מעשיו וזה מה שהקשה עליהם לפרוק את כל החומרים. "עובדה, שיש לנו עוד שני התקנים כאלה שנמצאים ברמה הארצית אותם לא הצליחו לפתוח". החוקרים עובדים כעת בשיתוף פעולה עם החברות הבינלאומיות שייצרו את ההתקנים. "אנו בטוחים כי כמו בכל יתר ההתקנים, גם שם נמצא חומרי פדופיליה", אומרים במשטרה.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
החוקרים איתרו שחזורים מזירות רצח/ראובן קסטרו

"ישר ערבנו את משרד החינוך ואת הצוות החינוכי. אני לא רוצה להיות במקומם של ההורים שקיבלו את ההודעה שבתם היא קורבן למעשה מגונה, אמר רס"ב סמי סיאגי לבית המשפט. הסנגור עורך הדין רונן חליוה סבור כי המעצר מיותר ואמר אתמול "שיחקרו אבל למה צריך להחזיק אותו מאחורי סורג ובריח? איזה פעולת חקירה אי אפשר לבצע כשהוא במעצר בית מלא?".

אתמול נעצר חבה בחשד כי ביצע מעשים מגונים בתלמידות בגילאים 10-6 ששהו במועדונית בה הוא עובד וכן כי החזיק אצלו צילומים פורנוגרפיים פדופילים. הגבר, נעצר כבר בחודש אפריל, אבל שוחרר בתום החקירה בתנאים מגבילים שכללו מעצר בית של חמישה ימים. הודעה נמסרה אז לבית הספר, המנהלת עמדה בקשר עם הורי התלמידות שעל פי החשד נפגעו והוא עצמו התפטר מעבודתו. גם אחיו, דור חן, תושב הקריות בן ה-52, נעצר בחשד לביצוע עבירות פדופיליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully