וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך בצהרון בחיפה חשוד במעשים מגונים בתלמידות

עודכן לאחרונה: 24.5.2022 / 17:39

הגבר, בן 41, נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בבנות 10-6 ששהו במועדונית בה הוא עבד וביצירת קשר עם ילדות באינטרנט. הוא ואחיו, עבריין מפוקח מין בן 52, נעצרו גם בחשד שגלשו לאתרי פורנו פדופילים. היום הובאו לדיון בפני שופטת; במקביל החקירה נמשכת

מדריך בצהרון בית ספר יסודי בכרמל נעצר הבוקר (שלישי) בחשד כי ביצע מעשים מגונים בתלמידות בגילאים 10-6 ששהו במועדונית בה הוא עובד וכן כי החזיק אצלו צילומים פורנוגרפיים פדופילים. הגבר, אופיר חבה, בן 41 משכונת נווה שאנן בעיר, העובד בבית הספר זה כשמונה שנים, נעצר כבר בחודש אפריל, אבל שוחרר בתום החקירה בתנאים מגבילים שכללו מעצר בית של חמישה ימים. הודעה נמסרה אז לבית הספר, המנהלת עמדה בקשר עם הורי התלמידות שעל פי החשד נפגעו והוא עצמו התפטר מעבודתו. גם אחיו, דור חן, תושב הקריות בן ה-52, נעצר בחשד לביצוע עבירות פדופיליה.

בחיפוש שערכו השוטרים בבתיהם נתפס ציוד טכנולוגי כגון מחשבים, התקני אחסון ועוד.

עו״ד רונן חליוה. באדיבות המצולם, אתר רשמי
עורך הדין רונן חליוה המייצג את חבה/אתר רשמי, באדיבות המצולם

השופטת דנה עופר בבית משפט השלום בעכו, נעתרה לסנגורו של חבה, עורך הדין רונן חליוה, שעתר לשיחרורו, אולם מעכבת את קבלת ההחלטה עד מחר כדי לאפשר למשטרה לערער על כך לבית המשפט המחוזי בעיר. סנגורו חליוה השיב בתגובה: "שיחקרו, יבדקו, אם ירצו להגיש כתב אישום שיגישו, אבל למה צריך להחזיק אותו מאחורי סורג ובריח? איזה פעולת חקירה אי אפשר לבצע כשהוא במעצר בית מלא?".

בדיון נפרד האריכה השופטת את מעצרו של האח,חן, בעל עבר פלילי בתחום עבירות מין, כאשר עומד כנגדו צו מקביל של בית משפט, שמגביל אותו בצפייה וגלישה באתרים פורנוגרפים. המשטרה טוענת כי הוא הפר את הצו וכי השתמש בדפדפנים מאובטחים ואמצעים טכנולוגיים נוספים שניתן באמצעותם להסתיר את כתובתו ברשת. לוואלה! נודע כי החקירה כולה החלה בעקבות תלונה שהוגשה לפני כחודש במטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת. החקירה הובילה למדריך הצהרון ואז מתיעודים שנמצאו על הטלפון שלו עלה החשד למעשים מגונים שעשה בתלמידות.

עוד בוואלה!

הייטקיסט מרמת גן חשוד בביצוע עבירות מין ואונס ילדות בנות 11-2

לכתבה המלאה
מכתב להורים מטעם מנהלת בית הספר שהוטרדו במועדונית שלו תלמידות. מערכת וואלה!, אתר רשמי
המכתב המלא להורי בית הספר/אתר רשמי, מערכת וואלה!

משרד החינוך הגיב לפרשה ואמר כי "עם קבלת המידע על חקירת המשטרה שנפתחה בנוגע לעובד במועדונית הפועלת לאחר שעות הלימודים, החשוד הורחק לאלתר מעבודתו. הנהלת בית הספר וצוות השירות הפסיכולוגי קיימו שיחות עם הורי התלמידות, וכלל הורי התלמידים עודכנו במקרה. צוות בית הספר, בסיוע משרד החינוך והרשות המקומית, ימשיכו ללוות את ההורים והתלמידות ולסייע בכל הנדרש. מאחר והנושא תחת חקירה, לא נוכל לפרט מעבר לכך".

מנהלת בית הספר אליו שייכת המועדונית בה הוטרדו הבנות הפיצה הודעה להורים בה כתבה כי היא "יודעת שמדובר בהודעה מטלטלת ולא פשוטה. מבקשת מכם, במלוא הצניעות והאחריות, לסמוך עליי, כמנהלת בית הספר, שאני והצוות החינוכי עושים ונמשיך לעשות כל שיידרש כדי לשמר את המוגנות והביטחון של התלמידים ושל כלל קהילת בית הספר". עוד הוסיפה כי "נבנתה תכנית התערבות אותה יוביל הצוות החינוכי אשר מטרתה איוורור רגשות ומתן כלים לילדים להגברת המודעות והמוגנות שלהם. התכנית נבנתה בליווי גורמים מקצועיים מטעם השרות הפסיכולוגי, הפיקוח של משרד החינוך והרשות העירונית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully