וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייטקיסט מרמת גן חשוד בביצוע עבירות מין ואונס ילדות בנות 11-2

עודכן לאחרונה: 10.4.2022 / 8:41

תום כספי, בן 35 שעבר בשנים האחרונות למושב בגליל, נמצא לאחרונה חשוד בביצוע עבירות מין בלפחות 11 ילדים וילדות. המשטרה חודשת שישנם קורבנות נוספים. החשד החל לאחר ששתיים מהילדות סיפרה להוריה כי כספי ביקש מהן "לעשות לו נעים"

בית משפט השלום בחיפה האריך בסוף השבוע (שישי) בשנית את מעצרו של תום כספי, איש הייטק בן 35 החשוד כי ביצע מעשים מגונים במספר רב של ילדים, בחמישה ימים.

כספי, במקור מרמת גן ובשנים האחרונות גר במושב בגליל, מעולם לא נחקר במשטרה עד פרשייה זו ונטול עבר פלילי. כספי חשוד כי במהלך השנים האחרונות ועד לאחרונה ביצע מעשים מגונים במספר רב של ילדים ,ילדות ואף פעוטות, כולם בני 11-2 מהצפון, בעת שהיה האחראי עליהם. בנוסף, כספי חשוד כי אנס חלק מהבנות. המשטרה טוענת כי מדובר בלפחות 11 קורבנות, ואף סבורה כי יש עוד.

תום כספי, חשוד בביצוע מעשים מגונים בילדים. תיק החקירה, אתר רשמי
תום כספי, החשוד בביצוע מעשים מגונים בלפחות 11 ילדים/אתר רשמי, תיק החקירה

חקירת המקרה החלה לאחר ששתיים מהילדות פנו לקרובי משפחה שלהן וסיפרו כי כספי ביקש מהן "לעשות לו נעים". בני המשפחה התעניינו במה המדובר, והילדות סיפרו אודות המעשים שעל פי החשד היה כספי מבקש מהן לעשות לכאורה. לאחר מכן, כספי הודה על מעשיו בהתכתבות מסרונים עם אימן של אחת הילדות. האם התלוננה במשטרה ונפתחה חקירה מעלות, בשילוב חוקרת ילדים מטעם משרד העבודה והרווחה.

במהלך החקירה כספי נעצר וככל הידוע אף התוודה. אלא שהמשטרה מצאה ילדות נוספות שעל פי החשד היו גם הן קורבנותיו של כספי, וסבורה כי ייתכן וישנן עוד. כמו כן, הקרוואן בו נהג לשוטט ושבו לפרקים התגורר נתפס על ידי החוקרים בתחנת מעלות במחוז צפון של המשטרה.

עתה, המשטרה מבקשת גם את עזרת הציבור לצורך איתור עוד קורבנות שייתכן ונפגעו ממנו. כל היודע דבר על מקרים נוספים או יכול לסייע במידע נוסף יכול להתקשר למשטרת מעלות ‎049578444 או למוקדי 100 בכל תחנות המשטרה ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully