וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנרד חזן הוא מאמן הקרקס החשוד בתקיפה מינית של נערות באשדוד

עודכן לאחרונה: 3.4.2022 / 11:31

בדיון שנערך בבית משפט השלום בקריית גת נאמר כי מעשיו של חזן, בן 40 מאשדוד, כוונו "נגד קורבנות רבים, לפחות חמש-שש שנים". מדובר בחשד למעשים מגונים ואונס בקטינות, גם מתחת לגיל 16-15. המשטרה: "הוא דרש מהילדות להגיע לאימון בגוזיות וחוטיני בלבד"

בווידאו: תיעוד של גבר תוקף נשים בתל אביב/צילום: דוברות המשטרה

ברנרד חזן הוא מאמן הקרקס שחשוד בתקיפה מינית של נערות שהתאמנו בחוגיו. ברנרד, תושב אשדוד כבן 40 שהופיע בקרקסים מוכרים ברחבי העולם, נעצר ביום שישי בחשד שתקף את הנערות במשך שנים. הוא מאמן כיום בשני חוגים באשדוד, והמשטרה פועלת לאתר ילדות ונערות נוספות שנפגעו ממנו.

"הוא דרש מהילדות להגיע לאימון בגוזיות וחוטיני בלבד", נטען אתמול בידי המשטרה בדיון שנערך בבית משפט השלום בקריית גת. עוד נאמר כי העבירות בוצעו "לא נגד קורבן אחד, אלא נגד קורבנות רבים, לפחות חמש-שש שנים". מדובר בחשד למעשים מגונים ומעשי אונס בקטינות גם מתחת לגיל 16-15. "בזמן האימון הוא דורש מהילדות הללו לבוש חשוף, דורש מהן לבצע תרגילים כאשר הוא מבצע בהן מעשים מגונים - חלק מהם מצולמים ויש תמונות בתיק החקירה ואף יש סרטוני וידאו".

חזן בתוכנית Israel's Got Talent

אמן הקרקס ברנרד חזן חשוד באונס תלמידה בבית הספר לקרקס אותו הוא מנהל. מתוך רשתות חברתיות, אתר רשמי
המשטרה מחפשת אחר נפגעות נוספות. ברנרד חזן החשוד בעבירות מין בתלמידותיו/אתר רשמי, מתוך רשתות חברתיות

החקירה נפתחה לאחר שצעירה, שהתאמנה אצל החשוד לפני כמה שנים, הגישה נגדו תלונה במשטרת אשדוד. לדבריה הוא ביצע בה עבירות מין תוך ניצול מעמדו ומרותו. כמו כן, טענה, נחשפה לעבירות מין שהחשוד ביצע גם כלפי מתאמנות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully