וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט על ניסיונות הפיגוע: מי שמרים ידו על אזרח או חייל ישראלי - דמו בראשו

עודכן לאחרונה: 17.5.2022 / 13:25

ראש הממשלה אמר בתום דיון בחטיבה המרחבית אפרים כי לכוחות הביטחון יש גיבוי "לפגוע במחבלים בכל מקום שבו נמצאים, עם כל סוגי האמל"ח", ברקע גל הטרור והעימותים האלימים במזרח ירושלים. הבוקר ניסה פלסטיני לדקור חיילים באזור, ונורה

בווידאו: בנט מבקר בשומרון, התושבים מחו: "גרמת נזק לדורות"/שלומי גבאי

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר הבוקר (שלישי) כי מי שירים את ידו על אזרח או חייל ישראלי - דמו בראשו. הדברים נאמרו בתום דיום ביטחוני שנערך בחטיבה המרחבית אפרים, כחלק מביקור ראשון של ראש הממשלה באזור השומרון.

"ההנחיה היא ברורה - לפגוע במחבלים בכל מקום שבו נמצאים, עם כל סוגי האמל"ח", אמר בנט, "אנחנו נותנים את כל הגב לצה"ל ולמשטרת ישראל לפגוע בכל מחבל - בירושלים, ביהודה ושומרון, ובכל מקום אחר בארץ. מי שמרים יד על אזרח ישראל או חייל צה"ל - דמו בראשו".

לבד מבנט, בדיון השתתפו גם הרמטכ"ל אביב כוכבי, מפקד פיקוד מרכז יהודה פוקס, מפקד אוגדת איו"ש, אבי בלוט, מח"ט אפרים אל"ם מורדי וייס ובכירים נוספים.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, במהלך הערכת מצב בחטיבה המרחבית אפרים ביהודה ושומרון, יחד עם הרמטכ"ל, מפקד פיקוד המרכז ובכירים נוספים 17 במאי 2022. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
"נותנים את כל הגב לצה"ל ולמשטרת ישראל". בנט/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

דברי בנט מגיעים ברקע העימותים בין שוטרים ופלסטינים שפרצו אמש במזרח ירושלים, וניסיון פיגוע שהתרחש הבוקר בשומרון.

העימותים במזרח ירושלים התרחשו בהלווייתו של ווליד אלשריף, פלסטיני שמת לאחר שנפצע במהומות בהר הבית לפני כשבוע. שיא העימותים התרחש ברחוב צלאח א-דין, שם תועדה השלכת חפצים על כוחות המשטרה. בנוסף, רכב נסע במהירות בשכונת א-טור לעבר לוחמי מג"ב ופגע בעובר אורח שהיה במקום. הלוחמים ירו לכיוון גלגלי הרכב ועצרו חמישה חשודים שהיו בתוכו - שלושה תושבי קלנדיה, תושב סילוואן ותושב הצפון. לא היו נפגעים נוספים בתקרית.

בתוך כך, ניסיון פיגוע דקירה התרחש הבוקר בכיכר שומרון. מחבל הגיע לצומת ליד בסיס החטיבה המרחבית שומרון וניסה לדקור חיילים שהיו במקום. הכוחות הגיבו במהירות וירו בו. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי, מבלי שהיו נפגעים נוספים בתקרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully