וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון פיגוע דקירה בשומרון: המחבל נוטרל

עודכן לאחרונה: 17.5.2022 / 9:17

על פי הדיווחים, מחבל שהתקרב עם סכין לצומת ליד בסיס החטיבה המרחבית שומרון ניסה לדקור חייל שעמד במקום. כוחות שהיו בשטח הגיבו במהירות וירו לעברו. המפגע פונה לקבלת טיפול רפואי. לא היו נפגעים בתקרית

זירת ניסיון הפיגוע בשומרון/אנשי הדממה

ניסיון פיגוע דקירה אירע הבוקר (שלישי) בכיכר שומרון. מחבל הגיע לצומת ליד בסיס החטיבה המרחבית שומרון וניסה לדקור חיילים במקום, שהגיבו במהירות וירו בו. החשוד נוטרל, פונה לקבלת טיפול רפואי, ולא היו נפגעים בקרב הלוחמים.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הודה למח"ט שומרון אל"מ רועי צוויג על הפעילות המהירה והנחושה של החיילים שמנעו פיגוע גדול. דגן תקף את הממשלה, ומסר כי "צריך להגיד את הדברים בצורה ברורה אל מול הממשלה הזו, המאבדת את ההרתעה שוב ושוב - אנחנו מתעוררים לבוקר נוסף שבו המחבלים של הרשות הפלסטינית, פועלים ללא חשש במטרה לרצוח ישראלים. ממשלת ישראל מאבדת את ההרתעה. הדבר הזה כבר ברור לכולם. הרשות הפלסטינית היא המממנת המסיתה והמשלחת לפיגועים הללו. עד שהדרג המדיני לא יורה לכוחות הביטחון לפעול בתוך הכפרים, לעצור את בכירי הרשות הפלסטינית שמשלחים את הטרור הזה, אנחנו נתעורר לעוד בקרים רבים כאלו. הממשלה חייבת להתעשת ולהחליף דיסקט".

זירית ניסיון פגיע הדקירה בשומרון 17 במאי 2022. שגב סגל, TPS
זירת האירוע. היום/TPS, שגב סגל

אמש פרצו עימותים בין שוטרים ופלסטינים בהלווייתו של ווליד אלשריף, הפלסטיני שמת לאחר שנפצע במהומות בהר הבית לפני כשבוע. מסע ההלוויה של אלשריף החל במזרח ירושלים לאחר שגופתו הועברה לידי משפחתו אחר הצהריים, ושיא העימותים התרחש ברחוב סלאח א-דין, שם תועדה השלכת חפצים על כוחות המשטרה.

מהמשטרה נמסר כי בשעות הערב פרצו כמה מוקדי התפרעויות אלימות במזרח ירושלים והעיר העתיקה. עוד נאמר כי מאות מפגינים מיידים אבנים, מוטות וחפצים, יורים זיקוקים ומנסים לפגוע בכוחות המשטרה במקום. שישה שוטרים נפגעו באורח קל בעקבות ידויי האבנים, והכוחות הגיבו באמצעים לפיזור הפרות סדר והדפו את מפרי הסדר כדי לפזרם מהמקום. "משטרת ישראל תיאמה את מהלך הלוויה עם בני המשפחה, אולם לצערנו מאות פורעי חוק ומפרי סדר מנצלים את הלוויה להפרת הסדר ואלימות", נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully