וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט מבקר בשומרון, התושבים מחו: "גרמת נזק לדורות"

עודכן לאחרונה: 17.5.2022 / 11:27

ראש הממשלה הגיע להתנחלות אלקנה לרגל 45 שנה להקמתה, וראש מועצת בית אל תקף אותו: "אתה אחראי לנזק הגדול באופן מלא". מנגד, ראש המועצה המקומית אלקנה בירך על המהלך: "קיבלנו בברכה ובכבוד את פניית ראש הממשלה לערוך כאן ביקור ממלכתי"

בנט מכנה את יהודה ושומרון "הגדה המערבית"/עומר מירון, לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט הגיע היום (שלישי) לביקור ממלכתי ראשון בשומרון מאז החלה כהונתו כראש ממשלה. בין היעדים בהם הוא מבקר, גם ההתנחלות אלקנה - שם הוא נתקל בהפגנה של תושבי יהודה ושומרון.

במודעה שפרסמו הקבוצות "מחאת הקו האדום" ו"פתאום קם העם" נכתב כי בשעה עשר בבוקר תתקיים הפגנה נגד ראש הממשלה תחת הכותרת "בנט, ימינה - או הביתה". המפגינים התבקשו להגיע עם דגלים, משרוקיות ושלטים.

ישיבת ממשלה 15 במאי 2022. יונתן זינד, פלאש 90
בנט בישיבת הממשלה, השבוע/פלאש 90, יונתן זינד

ראש מועצת בית אל שי אלון תקף את בנט, שיגיע לאלקנה לרגל חגיגות 45 שנים ליישוב. "איזה בשורה אתה מביא איתך אדוני ראש הממשלה כאשר אתה מגיע לביקור הזה? הפקרת המתיישבים, הפקרת התשתיות, הקמה בפועל של המדינה הפלסטינית. נזק לדורי דורות שאתה אחראי לו באופן מלא", אמר.

"שוב באת להבטיח הבטחות? טוב תעשה אם תתחיל במתן הסברים למה קרה להבטחות הרבות שהבטיח לנו מנכ"ל מועצת יש"ע לשעבר, כאשר היה צריך את הקולות בבית אל ובאלקנה לפני הבחירות האחרונות", המשיך. "רק לאחר מכן אולי תהיה רצוי שוב ביישובי יהודה ושומרון".

עוד בוואלה!

בנט: "לא מתנצל על הקשר עם עבאס"; נתניהו: "אתם מרימים ידיים מול רע"מ"

לכתבה המלאה
מחאה באלקנה לקראת ביקורו של רה"מ, נפתלי בנט במקום 17 במאי 2022. שלומי גבאי
מחאה באלקנה לקראת ביקור בנט/שלומי גבאי

מנגד, ראש המועצה המקומית אלקנה אסף מינצר בירך על הביקור. "אלקנה מציינת בימים אלה 45 שנים להיווסדה, וזו סיבה מספיק טובה לחגיגות. קיבלנו בברכה ובכבוד את פניית ראש הממשלה מר נפתלי בנט, לערוך כאן בימים אלו ביקור ממלכתי, במטרה להוקיר את היישוב אלקנה, תושביו ומייסדיו, אליו הוזמנו גם שבע-עשרה המשפחות הראשונות שעלו לקרקע לפני 45 שנה. יחד נחגוג 45 שנות התיישבות וציונות".

בנט נתקל בקריאות נגדו גם בטקס שנשא ביום הזיכרון לחללי צה"ל ופעולות האיבה בהר הרצל. בתחילת נאומו עשרות בני משפחות שכולות התפרצו בצעקות וקראו לעברו "אתה נוכל, תסתום את הפה. תתבייש". אורחים אחרים, לעומת זאת, ניסו להשתיקם וקראו לעברם "תשתקו". בתגובה לקריאותיהם אמר בנט "מותר לכם לצעוק ומותר לכם לכאוב. אני אוהב אתכם אהבה גדולה. אני שומע את הכאב". לאחר דקות ארוכות של קריאות התחיל בנט בנאומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully