וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד להצתה בליל שישי: שריפה פרצה בקבר בנימין בכפר סבא

עודכן לאחרונה: 6.5.2022 / 22:22

פחם כבד כיסה את המקום וחפצים רבים נהרסו ונשרפו כליל. שוטרי התחנה בעיר הוזעקו למקום עם קבלת דיווח במוקד 100, והחלו בסריקות ובאיסוף ממצאים בחשד להצתה. כמו כן, זומן למקום חוקר שריפות. מהמשטרה נמסר כי "הרקע והנסיבות בבדיקה"

שריפה בקבר בנימין, 6 במאי 2022. דוברות משטרת ישראל
שריפה בקבר בנימין, הלילה/דוברות משטרת ישראל

שריפה פרצה הערב (שישי) בקבר בנימין בכפר סבא - פחם כבד כיסה את המקום וחפצים רבים נהרסו ונשרפו כליל. שוטרי התחנה בעיר הוזעקו למקום עם קבלת דיווח במוקד 100, והחלו בסריקות ובאיסוף ממצאים בחשד להצתה. כמו כן, זומן למקום חוקר שריפות. מהמשטרה נמסר כי "הרקע והנסיבות בבדיקה".

שריפה בקבר בנימין, 6 במאי 2022. דוברות משטרת ישראל
שריפה בקבר בנימין, הלילה/דוברות משטרת ישראל

בחודש שעבר, פלסטינים השחיתו את קבר יוסף בשכם. בלילה הראשון, כמאה פלסטינים פרצו לקבר וגרמו נזק למתחם. השוטרים הפלסטינים שהיו במקום לא הצליחו למנוע את התפרעותם, ואלו הציתו את חדרי המתחם, ושברו את המצבה שעל הקבר. לילה לאחר מכן, פלסטינים השליכו אבנים בתוך המתחם. בהמשך השבוע, צוות בינוי של מועצת שומרון נכנס לשפץ את המקום, לפנות בוקר ותחת אבטחה כבדה.

ב-15 בינואר, יום שבת, הוצת בית כנסת בדרום הר חברון. רס"מ אבי דסטה, מפקד הצוות של המשטרה, סיפר כי מצאו במקום "צמיגים רבים שככל הנראה הושלכו פנימה על מנת ליצור בעירה חזקה במבנה, ספרי הקודש והסידורים שהיו במקום נפגעו מהשריפה, ארון הקודש שהיה במקום נשרף גם הוא, אולם למרבה המזל לא היה בתוכו ספר תורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully