וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפה פרצה בחנות ממתקים מוכרת בנצרת; הנסיבות בבדיקה

עודכן לאחרונה: 6.4.2022 / 21:56

עשן שחור היתמר מהמבנה של חנות הממתקים "אל מוכתר" בגליל. אזרחים שראו את הלהבות דיווחו לכוחות הכבאות, שהחלו לכבות את האש ומנעו את התפשטותה למבנים הסמוכים. נסיבות השריפה יבדקו על ידי חוקר דליקות

שריפת חנות ממתקים "אל מוכתר" בנצרת, 6 באפריל 2022. כבאות והצלה, אתר רשמי
שריפה בחנות הממתקים "אל מוכתר" בנצרת"/אתר רשמי, כבאות והצלה

שריפה פרצה הערב (רביעי) בחנות הממתקים "אל מוכתר" בנצרת. שני צוותים מתחנת נוף הגליל של כבאות והצלה הוזעקו למקום והחלו בפעולות כיבוי וסריקה אחר לכודים.

עשן שחור היתמר ממבנה חד קומתי בצמוד למבנים נוספים. אזרחים שראו את הלהבות ואת העשן בקרבת מקום דיווחו לכוחות הכבאות, שהגיעו למקום והחלו לכבות את האש. כך, מנעו את התפשטותה למבנים הסמוכים. בשירותי הכבאות אמרו שהאש כבר אחזה בחלק החנות שבנוי מעץ והאש היתה עלולה להתפשט לעסקים הסמוכים. הכבאים הצליחו לכבות את הלהבות ממש לפני שאחזו בחנויות הסמוכות. נסיבות השריפה ייבדקו על ידי חוקר דליקות.

האש פרצה בזמן שהחנות היתה סגורה, בשעת ארוחת האיפטר, בה שוברים הצמים ברמדאן את הצום. בתקופת הרמדאן לקוחות רבים מגיעים לקונדיטוריות, בתי מאפה וחנויות ממתקים בשעות שאחרי שבירת הצום.

שריפת חנות ממתקים "אל מוכתר" בנצרת, 6 באפריל 2022. כבאות והצלה, אתר רשמי
כוחות הכבאות הגיעו למקום/אתר רשמי, כבאות והצלה

ב-26 באפריל שבעה בני אדם נפגעו בשריפה שפרצה בבניין מגורים ברחוב הגליל בנתניה. קשיש ערירי בן 83 פונה במצב קשה, כשהוא מורדם ומונשם, לבית החולים לניאדו בעיר. גבר כבן 30 נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים שיבא בתל השומר, וחמישה נוספים, בהם שוטר שהגיע לזירה, נפצעו באורח קל ופונו לבתי החולים לניאדו והלל יפה שבחדרה. לאחר זמן קצר, מפקד המשמרת הודיע כי הושגה שליטה על האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully