וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין גבול לחוצפה: אוהל על גג בניין בתל אביב מוצע להשכרה ב-5,500 שקל לחודש

עודכן לאחרונה: 24.4.2022 / 19:44

באתר יד2 הוצעה להשכרה "דירת גג" ברחוב ישעיהו הבנויה מחדר שינה ושירותים מזעריים, בעוד כיסוי בד מהווה גג וקירות חיצוניים למרבית שטחה. בעלי הדירה טענו כי יש בידיהם את האישורים הדרושים, אך תושבים בעיר לא חסכו ביקורת: "נראה כמו המסתור של בן לאדן"

תל אביב אומנם ידועה לשמצה בעקבות מחירי השכירות המרקיעים ויוקר המחיה הגבוה, אך שיא חדש נקבע לאחרונה כשבאתר "יד 2" הוצעה להשכרה יחידת דיור שמורכבת ברובה מאוהל, ומחלק בנוי קטן, על גג בניין בתל אביב, במחיר שכירות של 5,500 שקלים לחודש.

מבנה המגורים נמצא על גג בניין בכתובת ישעיהו 50, ומתואר על ידי המשכירים כ"דירת גג בצפון הישן רחוב שקט ונעים קרוב לפארק הירקון ונמל תל אביב בקרבת הים". עוד מתואר כי הדירה כוללת "מרפסת מפנקת וגדולה, וקיימים בדירה מיטה מטבח מקרר וטלוויזיה".

מודעת השכרה לדירה בתל אביב 24 באפריל 2022. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
אוהל שמוצע כדירה להשכרה בתל אביב/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

ה"דירה" כוללת חדר שינה וחדר שירותיים בנויים, בעוד ששאר החלל מכוסה באוהל גדול, המשמש כתקרה וקירות מבנה המגורים. בעלי הדירה טוענים כי יש בידיהם את האישורים הדרושים, וכי הם משלמים ארנונה.

הדירה, ששותפה לאחר מכן בקבוצת מחפשי דירות בפייסבוק, זכרתה לתגובות זועמות וביקורות מגולשים. "חשבתי שזו בדיחה כשראיתי את זה", הגיבה אחת מחברות הקבוצה. "כמה עבירות על תקן אני רואה פה! מספיק לצלצל לתחנת כיבוי האש הקרובה וההודעה הזאת יורדת לאלתר בתוספת קנס שמן מאוד" כתבה גולשת נוספת. אחרים התבדחו וצחקו על ההצעה, בהם גולש שכתב כי "זה היה המסתור של בן לאדן פעם, בגלל זה המחיר".

עוד בוואלה!

השכירות לוחצת, חלום הדירה מתרחק והישראלים מיואשים: "עובדים בלי סוף וזה לא מספיק"

לכתבה המלאה
דירה להשכרה בתל אביב. 24 באפריל 2022. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
"חשבתי שזו בדיחה כשראיתי את זה", תגובות זועמות ברשתות החברתיות על פרסום הדירה/צילום מסך, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

רבים מהגולשים זעמו וטענו כי מדובר בחוצפה מצד השוכרים, אולם אחרים טענו כי חלק מהאשמה מוטל גם על ציבור השוכרים. "הבעיה היא לא בבעל הדירה אלא באלו שמוכנים לשלם על זה. זה הכל עניין של ביקוש. כשיש פראייר שמוכן לשלם יהיה בעל דירה שינצל את זה", כתבה גולשת בתגובה לפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully