וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה קטלנית בנגב: נהג התנגש בגמל - ונהרג

עודכן לאחרונה: 18.4.2022 / 17:34

התאונה החריגה התרחשה בכביש 358 בין לקיה ללהב. הרכב התנגש בגמל, ומותו של נהג הרכב נקבע במקום. המשטרה הוזעקה למקום, ובוחן תאונות דרכים ממרחב הנגב פתח בחקירת האירוע. קצין אגף תנועה נגב: "נהג הרכב הופתע מגמל שהלך בנתיב הנסיעה". בנו של ההרוג: "כואב לנו מאוד"

זירת התאונה הקטלנית בנגב 18 באפריל 2022. מערכת וואלה!, אתר רשמי
התנגש בגמל - ונהרג. זירת התאונה/אתר רשמי, מערכת וואלה!

תאונה חריגה אירעה הלילה (שני) בנגב - גבר כבן 65 נהרג כשהתנגש עם רכבו בגמל בכביש 358 בין ממחלף לקיה לכיוון אשכולות, בצפון הנגב. התאונה התרחשה סביב השעה 05:30. הרכב התנגש בגמל, חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של הנהג, יובל אילת אוזן, במקום לאחר שזה נלכד ברכב וחולץ ללא סימני חיים. המשטרה הוזעקה למקום, ובוחן תאונות דרכים ממרחב הנגב פתח בחקירת האירוע.

קצין אגף תנועה נגב, רפ"ק חיים חן, הגדיר את התאונה "כקשה ביותר". "מתחקור ראשוני של בוחן תאונות דרכים שהגיע למקום עולה כי נהג הרכב הופתע מגמל שהלך בנתיב הנסיעה", הסביר. "פתחנו בפעולות חקירה מידיות תוך שיתוף גורמים ממשרד החקלאות האחראים לסימון ופיקוח על אוכלוסיית הגמלים".

יובל אילת-אוזן נהרג בעקבות תאונת דרכים עם גמל. ללא, אתר רשמי
יובל אילת-אוזן/אתר רשמי, ללא

שקד בנו של יובל אילת-אוזן שנהרג בתאונה הקטלנית סיפר כי אביו היה איש משפחה מסור. "הוא ייחסר לנו מאוד. מלח הארץ, איש ערכים. כואב לנו מאוד", אמר. עוד הוסיפו בני משפחתו בנוגע לתאונה כי יש סכנה גדולה מהגמלים באזור. "מדובר בהפקרות בכבישים", ציינו.

זירת התאונה הקטלנית בנגב 18 באפריל 2022. מערכת וואלה!, אתר רשמי
זירת התאונה הקטלנית/אתר רשמי, מערכת וואלה!

בשבוע שעבר רואי שושן בן ה-12 נהרג בתאונת טרקטורון ליד קיבוץ אלומות, הסמוך לכנרת. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו, לאחר שחולץ מהרכב ללא סימני חיים עם חבלת ראש. אביו נפצע קל-בינוני בתאונה.

יום לפני כן, גבר כבן 30 נהרג בהתהפכות רכב בכביש 40, סמוך לצומת ביל"ו. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו, לאחר שחולץ מהרכב ללא סימני חיים עם חבלת ראש. כמו כן, אישה כבת 30 שהייתה גם ברכב, חולצה כשהיא במצב בינוני ופונתה לבית החולים קפלן ברחובות כשהיא סובלת מחבלות ובהכרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully