וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואי בן ה-12 נהרג בתאונה בחופשת הפסח: "הילד שאהב את הטבע נקטף באסון"

עודכן לאחרונה: 13.4.2022 / 13:57

בני משפחתו מנסים להתמודד על הידיעה על מותו של בן ה-12, לאחר שנהרג בהתהפכות טרקטורון בטיול בעמק הירדן. דודו: "זה סוג של חלום נוראי שאתה רוצה להתעורר ממנו". 14 ילדים נהרגו בתאונות טרקטורון בחמש השנים האחרונות

בווידאו: בני משפחתו של רואי שושן סופדים לו/צילום: אלי אשכנזי

אבל כבד שורר מאז אתמול (שלישי) בפוריה עילית, ישוב מגוריה של משפחת שושן, משפחתו של רואי בן ה-12 שנהרג בתאונת טרקטורון ליד קיבוץ אלומות שבצפון. לרואי, בן הזקונים של המשפחה, יש עוד שני אחים ואחות. אבי המשפחה נפצע קל-בינוני בתאונה.

"היה ילד מקסים, יפה תואר שאוהב את הטבע, אוהב את הטיולים. במקום הכי פסטורלני במדינה שלנו זה קרה", סיפר דודו של רואי, מאיר סיבוני. "הוא נקטף באסון שהוא לא מובן ושלא ניתן להכיל אותו. חבל על ילד שהלך בצורה כזאת אכזרית כמה ימים לפני חג פסח. זה לא אמיתי, זה סוג של חלום נוראי שאתה רוצה להתעורר ממנו ולקבל את ההבנה שזה חלום, אבל למרבה הכאב זה לא ככה", אמר הדוד.

"אנחנו אחרי לילה קשה ולא מצליחים לעכל, לא נראה לי שאפשר לעכל את זה. לפעמים אתה שומע על דברים כאלה בחדשות ואתה לא מצליח להבין כלום. כשזה מגיע אליך הביתה זה קשה", הוא הוסיף, והודה לצוותים הרפואיים שטיפלו ברואי בשטח ובבית החולים פוריה. "אני בטוח שהם עשו את כל המאמצים, אבל כנראה שזה היה משהו מיידי ולא ניתן היה לעזור".

ההרוג בתאונת הדרכים עם טרקטורון ליד הכנרת רואי שושן. באדיבות המשפחה
"ילד יפה תואר שנקטף". רואי שושן/באדיבות המשפחה
ההרוג בתאונת הדרכים עם טרקטורון ליד הכנרת רואי שושן. באדיבות המשפחה
"לא מצליחים לעכל". שושן/באדיבות המשפחה

"אתה יכול לראות לפי התמונות: זה סוג הילדים עם החיוך הכי כובש, תמיד סביבו חברים. ילד כובש שהצליח בלימודים שלו, בכדורגל, עם החברים שלו. ילד שהיה רואה את אבא שלי וישר מנשק אותו.
מהראייה שלי זה 12 שנים נפלאות", הוסיף.

הוא סיפר כי אביו היה נהג ותיק ומנוסה. "לא מובן איך דבר כזה יכול לקרות. זה שטח שלא צריך לקרות בו הדברים האלה, אבל לצערי הרב קרה אסון קשה ביותר", הוסיף.

גם הדודה, תאיר סוויסה, ספדה לו. "ילד מדהים. ילד יפה תואר, הוא כל כך אוהב את הילדים שלי וטיפל בהם, ילד מיוחד איך אפשר לדבר עליו בלשון עבר, ילד אהוב אהב את כולם", אמרה. "הוא היה הגאווה שלנו. החיים התמוטטו לנו. אי אפשר לעכל דבר כזה".

14 ילדים הרוגים בתאונות טרקטורונים מאז 2017

בעקבות התאונה הקטלנית פרסם ארגון בטרם לבטיחות ילדים נתונים, מהם עולה כי מאז שנת 2017 ועד היום נהרגו 14 ילדים בתאונות טרקטורון, ושישה מהם היו מתחת לגיל 15.

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים, אמרה כי "טרקטורון הוא כלי רכיבה מסוכן ולא יציב. לכן החוק קובע כי נסיעה בטרקטורון מוגבלת ל-40 קמ"ש ומותרת רק לבעלי רישיון נהיגה. החוק גם קובע שאסור להסיע אדם נוסף, אלא אם ישנו היתר רשמי לכך. בכל מקרה, כל מי שנוסע בטרקטורון מחויב לחבוש קסדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully