וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בן 12 נהרג כשהתהפך עם טרקטורון בבקעת הירדן; אביו נפצע בינוני

עודכן לאחרונה: 12.4.2022 / 23:45

צוות מד"א שהגיע למקום ביצע ברואי שושן פעולות החייאה שבסופן קבע את מותו. אביו של רואי נפצע באורח קל עד בינוני והוא והוא פונה לבית החולים פוריה בטבריה

זירת תאונת דרכים סמוך לצומת ביל"ו. 12 באפריל 2022/מד"א

רואי שושן בן ה-12 נהרג היום (שלישי) בהתהפכות טרקטורון בשטח פתוח בישוב אלומות ליד הכנרת. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה שבסופן קבע את מותו. אביו של רואי נפצע באורח קל עד בינוני והוא והוא פונה לבית החולים פוריה בטבריה.

דודו של רואי, מאיר, הנמצא בבית החולים אמר כי "זהו אובדן שלא ניתן להסביר. ילד מדהים שנקטף בגיל 12. כולנו מתקשים להאמין. ילד מקובל, פופולרי מאוד, אהוב מאוד. אחיו של רואי עובד איתי במשרד, הצלחנו להגיע לשטח ולראות את כוחות ההצלה מפנים אותם. האם שני אחים ואחות".

הלילה גבר בשנות ה-30 לחייו נהרג כתוצאה מהתהפכות רכב בכביש 40, סמוך לצומת ביל"ו. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו, לאחר שחולץ מהרכב ללא סימני חיים עם חבלת ראש. כמו כן, אישה כבת 30 שהייתה גם ברכב, חולצה כשהיא במצב בינוני ופונתה לבית החולים קפלן ברחובות כשהיא סובלת מחבלות ובהכרה.

ההרוג בתאונת הדרכים עם טרקטורון ליד הכנרת רואי שושן. באדיבות המשפחה, אתר רשמי
הילד שנהרג. רואי/אתר רשמי, באדיבות המשפחה
ילד בן 12 נהרג בתאונת טרקטורון סמוך לאלומות. 12 באפריל 2022. מד"א
זירת התאונה, היום/מד"א

פאראמדיק במד"א שוהם בן צור סיפר כי ראה את הרכב הפוך על הגג. "מהרכב חולצה אישה כבת 30 בהכרה אך נהג הרכב נלכד. הוא היה ללא נשימה וללא דופק, עם חבלת ראש. ביצענו בדיקות רפואיות והוא היה ללא סימני חיים. בסיוע רופא צבאי נקבע מותו", אמר.

עמותת אור ירוק מסרה כי "אנו מבקשים להשתתף בצערה הכבד של המשפחה. אנחנו בעיצומו של חופש ארוך והילדים נמצאים ברחובות ללא מסגרת מגוננת. בתקופת זמן זו הסכנה להיפגע בתאונת דרכים הולכת וגדלה כאשר בשבוע הבא, בחול המועד, יצאו רבים לטיולים בכבישים. המדינה חייבת להגביר את המודעות לסכנות שהכביש מציב בפני הילדים בתקופה של חופש. גם המשטרה וגם הרשויות המקומיות חייבות להירתם למשימה החשובה של צמצום תאונות הדרכים. רק בשילוב זרועות של ככל הגורמים הילדים יוכלו לעבור את חופשת הפסח בריאים ושלמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully