וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר כבן 30 נהרג כתוצאה מהתהפכות רכב סמוך לצומת ביל"ו

קרין שגיא

עודכן לאחרונה: 12.4.2022 / 2:30

מותו של הגבר נקבע לאחר שחולץ מהרכב ללא סימני חיים עם חבלת ראש. אישה כבת 30 שהייתה גם ברכב, חולצה כשהיא במצב בינוני ופונתה על ידי צוות מד"א לבית החולים קפלן ברחובות כשהיא סובלת מחבלות ובהכרה. חובשת איחוד הצלה שהוזעקה למקום: "מדובר בזירת תאונת דרכים קשה"

זירת תאונת דרכים סמוך לצומת ביל"ו. 12 באפריל 2022/מד"א

גבר כבן 30 נהרג הלילה (שלישי) כתוצאה מהתהפכות רכב בכביש 40, סמוך לצומת ביל"ו. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו, לאחר שחולץ מהרכב ללא סימני חיים עם חבלת ראש. כמו כן, אישה כבת 30 שהייתה גם ברכב, חולצה כשהיא במצב בינוני ופונתה לבית החולים קפלן ברחובות כשהיא סובלת מחבלות ובהכרה.

פאראמדיק במד"א שוהם בן צור סיפר כי ראה את הרכב הפוך על הגג. "מהרכב חולצה אישה כבת 30 בהכרה אך נהג הרכב נלכד. הוא היה ללא נשימה וללא דופק, עם חבלת ראש. ביצענו בדיקות רפואיות והוא היה ללא סימני חיים. בסיוע רופא צבאי נקבע מותו", אמר.

חני וקנין חובשת איחוד הצלה שהוזעקה למקום הסבירה כי מדובר בזירת תאונת דרכים קשה. "צוותי לוחמי האש חילצו את הגבר מהרכב לאחר שהיה לכוד בו, אולם למרבה הצער רופא צבאי קבע את מותו במקום עקב הפציעות הקשות מהן סבל. הענקנו סיוע רפואי ראשוני לגברת שנפגעה באורח בינוני ולאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים קפלן", הוסיפה.

זירת תאונה סמוך לצומת ביל"ו. 12 באפריל 2022. מד"א
"חולץ ללא סימני חיים", זירת התאונה/מד"א

אתמול ילד בן 6 נהרג בתאונה בעמנואל. הילד נפגע ממשאית שעזבה את זירת התאונה לאחר שפגעה בו. הוא פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא תוך שנעשו בו פעולות החייאה, ושם מאוחר יותר נקבע מותו. הנהג אותר לאחר מכן באתר בנייה סמוך לשם.

כוחות המשטרה פתחו בסריקות אחר המשאית לאחר שקיבלה דיווח על משאית בטון שפגעה בילד כבן 6 ועזבה את המקום. השוטרים איתרו את המשאית באתר בנייה ביישוב סמוך למקום התאונה, והנהג עוכב לחקירה. כמו כן, בוחני תנועה בודקים את הנסיבות לתאונה בזירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully