וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב נשאר לבד: מתה מפצעיה הודיה מעודד, שילדיה נהרגו בתאונת הדרכים בבנימין

עודכן לאחרונה: 14.4.2022 / 13:39

מותה של אם המשפחה נקבע ארבעה חודשים לאחר התאונה שאירעה בצומת עופרים בבנימין, במהלכה רכב פלסטיני התנגש ברכב המשפחה. שני הילדים, הללי וטוב ראי, מתו זמן קצר לאחר התאונה, וכן העובר שנשאה הודיה. אב המשפחה, יניב, היחיד ששרד באירוע

בווידאו: עדכון מבית החולים בלינסון על כך שיניב מעודד שב להכרה/צילום: בית החולים בלינסון ובאדיבות המשפחה

מתה מפצעיה היום (חמישי) הודיה מעודד, שנפצעה בתאונת דרכים בבנימין בחודש דצמבר האחרון, בה נהרגו שני ילדיה והעובר שנשאה. אב המשפחה, יניב, שגם נכח בתאונה ונפצע קשה, היחיד ששרד.

תאונת הדרכים אירעה בצומת עופרים שבבנימין בחודש דצמבר, בה התנגש רכב פלסטיני ברכב המשפחה. מותה של הללי בת השש נקבע בערב שבת בבית החולים בילינסון בפתח תקווה, יום לאחר שנהרג אחיה בן השלוש.

ישי ראוכברגר, אחיה של הודיה, סיפר כי מתה בעקבות כשל נשימתי. "התחושות מעורבות. מצד אחד היא לא באמת הייתה בין החיים מאז התאונה. מצד שני תמיד יש תקוות ואמונה", אמר. "יניב קיבל את הבשורה, קשה לו והוא מנסה לעכל. השבעה תהיה קצרה בגלל החג. היא תיקבר לצד הילדים שלה בבית הקברות ברחובות". ראוכברגר היה מי שטיפל בקריאה על התאונה לפני ארבעה חודשים, במסגרת תפקידו כפרמדיק מד"א באזור מודיעין

משפחת מעודד. באדיבות המשפחה
האב נשאר לבד. משפחת מעודד/באדיבות המשפחה

מחקירת התאונה עלה כי הרכב הפלסטיני שהגיע מכיוון הכפר שוקבא, מדרום לצפון, ביצע ככל הנראה פרסה בקו הפרדה רצוף, והתנגש ברכב ישראלי שהגיע מהנתיב הנגדי. עוד עלה מהחקירה כי מבדיקת הרכב הפלסטיני מדובר ברכב שהורד לפירוק ונאסר לשימוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully