וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחה למיניות חשוד בביצוע עבירות מין במטופל נער במשך כעשור

עודכן לאחרונה: 13.4.2022 / 14:36

ד"ר נחום נוסבאום, פסיכותרפיסט מומחה מקרית אתא, חשוד כי פגע בקורבן מאז שהיה בן 12 ועד שהגיע לגיל 21. המתלונן, כיום כבן 30, הגיש בשבוע שעבר את התלונה נגד המומחה, וזה נעצר ביום שני. המשטרה חושדת שבני אדם נוספים נפגעו ממנו, והבוקר הותרה זהותו לפרסום

ד"ר נחום נוסבאום, פסיכותרפיסט מומחה מקרית אתא, חשוד בעבירות מין במטופל במשך כעשור - כך הותר היום (רביעי) לפרסום. על פי החשד, התקיפות החלו כשהקורבן היה בן 12 והסתיימו כשהיה בן 21

המשטרה ביקשה היום בבית המשפט להאריך בשנית את מעצרו של החשוד, מומחה במיניות האדם בן 65, ומעצרו הוארך ביומיים נוספים. המתלונן, כיום כבן 30, הגיש בשבוע שעבר את התלונה נגד נוסבאום, וזה נעצר ביום שני.

תושב קרית אתא בן 65, החשוד בעבירות מין במטופל. יואב איתיאל
חשוד בעבירות מין במטופל. ד"ר נוסבאום/יואב איתיאל

שמו הותר לפרסום לאחר שמערכת וואלה! ביקשה זאת, מטעמי עקרון פומביות וזכות הציבור לדעת וכן כדי לעודד נפגעים פוטנציאליים נוספים ליצור קשר עם המשטרה, אולם סניגוריו תמי אולמן ויעקב שלומוביץ, וכן משטרת ישראל, התנגדו לכך בתחילה. יממה לאחר מכן המשטרה הפכה את עמדתה, ומאותו טעם ביקשה גם היא להסיר את איסור הפרסום שניתן בהסכמתה, בטענה כי היא חושדת שישנם נפגעים נוספים. השופט יובל וסרקרוג קיבל את הבקשה, אך לבקשת הסנגורים הוא עיכב זאת כדי לתת לסנגורים הזדמנות להגיש ערר על ההחלטה - אך ערר כזה לא הוגש.

עוד בוואלה!

שני אחים חשודים שאנסו את אחותם הקטנה במשך 4 שנים, האב חשוד שמנע ממנה להתלונן

לכתבה המלאה

בדיון בפני השופט שלמה מיכאל ארדמן עלה כי נתפסו אצלו חומרים פורנוגרפיים בהם נראים קטינים ועולה כי בפריקת שלושה טלפונים שלו נמצאו עשרות תמונות מחשידות של 12 אנשים שונים. במענה לסניגורית עו"ד תמי אולמן טוען תחנת זבולון, רס"ב פרדי סטריז'קוב, אמר בבית המשפט כי על פי אופי חלק מהצילומים ניתן לחשוד בחשוד כמי שביצע מעשים מגונים גם בקטינים אחרים.

"אנחנו חושדים שלא מדובר בתמונות שהורדו מאתרים פורנוגרפיים אלא (שהן) 'פרטיות'", אמר. בהחלטתו ציין השופט ארדמן כי מציאת החומר אכן מחזקת את החשד כיוון שנוסבאום בחקירתו נשאל באופן פרטני באם יימצאו אצלו חומרים פדופיליים והוא השיב בשלילה. בנוסף, מדברי הסנגורית עולה כי הוא הראה לחוקרים "ארגזים עם דיסקים של ערום של נושאים מיניים" וכי "יכול להיות שזה מעבודת הדוקטורט".

נוסבאום מצטרף לשורה של מטפלים ורופאים שנחשדו, בעת האחרונה, וחלקם גם נעצרו והואשמו, בעבירות מין חמורות במטופלים ואחרים. בין אלה ניתן למנות את ד"ר מוטי ג'יני וד"ר גיא רופא מחיפה, ד"ר עידן קוסובסקי מזכרון יעקב ורופא בכיר נוסף בביה"ח מעלה כרמל בטירת כרמל, שנחשד בעבירות מין חמורות ברופאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully