וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של העסקן החרדי המוכר החשוד בעבירות מין: "מאתר נשים חלשות ומנצל אותן"

עודכן לאחרונה: 11.4.2022 / 18:48

בית משפט השלום בירושלים האריך ב-4 ימים את מעצרו של חונה דייטש, שנעצר בשבוע שעבר בחשד לעבירות מין, בהן אונס. נציג המשטרה אמר בדיון: "בחלק מהמקרים החסד הוא לא של אמת". עורך דינו מכחיש את החשדות: "המשטרה לא הציגה שום ראיה לביצוע עבירה"

מעצרו של העסקן החרדי חונה דייטש הוארך היום (שני) בארבעה ימים. זאת, לאחר שהתחזק החשד נגדו לביצוע עבירות מין ואונס. בימים האחרונים הוגשה נגד דייטש, בן 45 מביתר עילית, דמות ציבורית מוכרת בחברה החרדית, תלונה נוספת במשטרה בחשד לביצוע אונס.

נציג המשטרה אמר במהלך הדיון בבית משפט השלום בירושלים היום כי דייטש אכן מוכר כ"איש חסד" אך הבהיר כי "בחלק מהמקרים החסד הוא לא של אמת, אלא של תמורה. כשנותנים את הדוגמא מחז"ל לחסד אמיתי ללא תמורה, מדברים על חסד של אמת, שאדם הולך להלוויה ולא מצפה לתמורה וזה חסד של אמת ולא שאומר לקורבנות שהן חייבות לו. אני מדבר פה על שיטה, דייטש מאתר נשים חלשות הזקוקות לעזרה ומנצל את זה ללא הסכמתן ורצונן כדי לבצע עבירות מין". הוא חשוד בביצוע עבירות של בעילת אישה במצב המונע מתן הסכמה חופשית, מעשה מגונה ושיבוש הליכי משפט.

עורך דינו רועי בראונר טוען כי אין ראיות לעבירות מצד דייטש: "משטרת ישראל לא הציגה לבית המשפט שום ראיה לביצוע עבירה מצד מרשי, אלא מחזרה טענות קודמות, מהן עולה, כי אישה שאותה מרשי כלל אינו מכיר עומדת מאחורי מסע ההשמצות הזה. אין לנו ספק, שבקרוב תצא חפותו של מרשי לאור והוא יוכל לשוב למפעל החסד שהוא עומד בראשו".

תושב ביתר עילית, חונה דייטש לאחר החלת הסגר על ביתר עילית 8 ביולי 2020. ראובן קסטרו
מכחיש את החשדות נגדו. חונה דייטש/ראובן קסטרו

החשדות נגד דייטש פורסמו לראשונה ברשתות החברתיות על ידי בלוגריות חרדיות במהלך חודש ינואר. דייטש נמלט לאוקראינה, וחזר כעבור כמה ימים. בשבוע שעבר, שלושה חודשים לאחר מכן, נעצר והתייצב לחקירה ללא מכשירו הנייד. במהלך החקירה הכחיש את המיוחס לו. לדברי המשטרה, דייטש ביצע את העבירות לאורך שנים ובדפוס פעולה שיטתי. אחרי מתן העדויות בתיק, קיים גם חשש לשיבוש מהלכי חקירה. שופט בית משפט השלום בירושלים, ציון סהראי, ציין כי קיים חשד סביר לביצוע העבירות.

החשוד חונה דייטש הוא עסקן חרדי הידוע בכינוי במגזר החרדי כ"איש החסד", שפעל למען משפחות נזקקות ואנשי מעוטי יכולת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully