וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל הודיע על כוונתו להרוס את בית המחבל שביצע את הפיגוע בבני ברק

עודכן לאחרונה: 10.4.2022 / 14:17

למשפחת המחבל דיא חמארשה, בן 26 מהכפר יעבד באזור ג'נין, שרצח חמישה בני אדם, ניתנה אפשרות לערער על ההחלטה. המחבל ריצה בשנת 2013 מאסר של חצי שנה בכלא קציעות בגין סחר באמצעי לחימה והשתייכות לארגון פתח

בווידאו: השוטר שניטרל את המחבל בפיגוע בבני ברק משחזר/צילום: דוברות משטרת ישראל

צה"ל הודיע היום (ראשון) על כוונתו להרוס את הבית שבו התגורר המחבל דיא חמארשה שביצע את הפיגוע בבני ברק ורצח חמישה בני אדם. למשפחת המחבל ניתנה אפשרות לערער על ההחלטה. חמארשה, בן 26 מהכפר יעבד שבאזור ג'נין, ריצה בשנת 2013 מאסר של חצי שנה בכלא קציעות בגין סחר באמצעי לחימה והשתייכות לארגון פתח.

מסע הירי החל ברחוב ביאליק, המשיך לרחוב השניים ומשם לרחוב הרצל - שם נורה המחבל למוות. הרב אבישי יחזקאל, יעקב שלום, רס"מ אמיר חורי ושני אזרחים אוקראינים - ויקטור סורוקופוט ודימיטרי מיטריק - הם חמשת הנרצחים בפיגוע.

זירת האירוע בבני ברק. ראובן קסטרו
זירת הפיגוע בבני ברק/ראובן קסטרו

מפרטי התחקיר הראשוני של הפיגוע, כפי שנערך על ידי כוחות הביטחון, עולה כי המחבל נכנס לישראל דרך פרצה בגדר והגיע לעיר באמצעות רכב של אזרח ישראלי.

מהתחקיר עולה כי המחבל יצא מביתו כשהוא חמוש בנשק, שמקורו עדיין נבדק אך ככל הנראה אינו צה"לי. הוא חדר לישראל דרך פרצה בגדר בין יעבד לוואדי ערה. לדברי גורמי ביטחון, מדובר בפרצה מוכרת שלא מטופלת, בגלל הרס תשתיות באזור כולו. לאחר מכן, עלה חמארשה על רכב של אזרח ישראלי ערבי. בשב"כ בודקים אם הנהג שימש סייען וידע על כוונותיו של המחבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully