וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המחבל כיוון אליי את הנשק. היה לו מעצור": עדי ראייה על רגעי האימה בפיגוע בבני ברק

עודכן לאחרונה: 29.3.2022 / 23:49

לאחר פיגוע הירי שהתרחש ע"י מחבל רכוב על אופנוע, תושבים מספרים לוואלה! על השניות בהן פגשו במחבל. "ירדתי למטה וראיתי שברחו שני מחבלים לסמטה, ובן אדם אחד ירוי בחזה שעשו עליו החייאה", סיפר בן. עד נוסף: "חשבנו שזה קפצונים"

בווידאו: פיגוע בבני ברק - 5 בני אדם נרצחו/צילום: ניב אהרונסון, יותם רונן, אורן ורוני מיילי ותיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים, עריכה: אביעד בללי

תושבים רבים שנקלעו הערב (שלישי) לפיגוע הירי בבני ברק שחזרו בפני וואלה! את רגעי האימה והפחד, בהם המחבל שועט לעבר האזרחים ויורה ללא הבחנה.

מיילי, תושב ז'בוטינסקי בעיר, שחזר את הארוע: "המחבל הגיע מז'בוטינסקי, הוא עצר אצלי בבית, הוא נכנס אליי הביתה, ואחר כך ירד מהרכב, והתארגן עם הנשק. הוא השאיר פה כמה כדורים על הרצפה. הוא יצא במהירות מכיוון זבוטינסקי ורואה ילד - ומרסס אותו, אבל היה לו מעצור. הילד התהפך. המחבל לקח שמאלה לביאליק ומרסס ילדים קטנים ולא פוגע. ואז עוצרת לו מכונית ממול לבנה. המכונית נעצרת והוא מרסס את האנשים".

המחבל מבני ברק זירה רח' השניים פינת הרצל הקיוסק של עידן שלושה הרוגים בבני ברק. ללא, צילום מסך
תיעוד המחבל, הערב/צילום מסך, ללא

בן, תושב האזור, סיפר כי "הייתי בישיבה ממול. שמענו יריות. בהתחלה חשבנו שזה קפצונים. ירדתי למטה וראיתי שברחו שני מחבלים לסמטה, ובן אדם אחד ירוי בחזה שעשו עליו החייאה".

עד ראיה נוסף סיפר: "תקשיבו מה היה, אני לא נושם. אני שומע את הבומים, ואומרים ירייה. אמרתי בטח זה נפצים. אני יורד למטה, יוצא מהכניסה לבניין. שכן מולי מאיחוד (איחוד הצלה) צועק לי מהחלון 'תברח' . פתאום מולי המחבל מגיע עם הנשק מכוון אליי. תקשיבו הוא מכוון את הנשק ורוצה לירות בי. היה לו מעצור. אין לי הסבר אחר. נס משמיים השאיר אותי בחיים. ואז אני צועק מחבל ובורח חזרה למעלה".

זירת האירוע בבני ברק. ראובן קסטרו
זירת האירוע בבני ברק/ראובן קסטרו

עד ראייה אחר הוסיף כי "זה מטורף. ראיתי אברך שוכב על הרצפה, הבן שלו ברח. פחד אלוקים".

יאיר, עובר אורח שחזר: "באתי לקנות מכולת ופתאום אני קולט משטרה ובן אדם שוכב על הרצפה מדמם".

חמישה בני אדם נהרגו באירוע הירי בשתי זירות לפחות בבני ברק. המחבל, שנסע על אופנוע, נורה למוות. הירי התרחש ברחוב ביאליק-ז'בוטינסקי וברחוב השניים בבני ברק ברחוב השניים. בתחילה דווח על חשד לאירוע נוסף בקניון איילון, שככל הנראה אינו קשור לפיגוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully