וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלה בקניון איילון ברמת גן בעקבות הפיגוע בבני ברק

עודכן לאחרונה: 29.3.2022 / 22:37

בתיעוד מהקניון בעיר נראית המולה רבה של שוטרים במבנה. דקות ראשונות לאחר תחילת האירוע דווח על כמה זירות שונות בו, בהן הקניון עצמו, שסמוך לזירת הירי שהתפרסה בעיר בני ברק. מאוחר יותר נמסר כי לא נמצא במקום דבר חריג

בעקבות הפיגוע שאירע הערב (שלישי) בבני ברק, בו נהרגו ארבעה בני אדם, מהומה פרצה בקניון איילון הממוקם סמוך לזירות הירי. בתיעוד מהמקום נראית המולה גדולה, ונראים שוטרים רבים בתוך המבנה. בתחילת האירוע דווח על שלוש זירות, כשאחת מהן היתה הקניון עצמו, אולם מאוחר יותר נמסר כי לא נמצא שם דבר חריג.

עיריית רמת גן מסרה כי "מבדיקת כוחות החירום של העיריה לא היה שום אירוע וירי במרכז העיר, לא בהרצל, לא בביאליק ולא ברחוב מגדים. הנחיית העירייה לתושבי רמת-גן, להשאר בבתים עד להודעה רשמית של המשטרה או של העיריה".

קניו איילון כוחות משטרה. ניב אהרונסון
קניון איילון, הערב/ניב אהרונסון

בנוסף, דיווחים כוזבים טענו הערב כי בוצע מעצר של מחל בעיר פתח תקווה. זאת לאחר שתושבת העיר דיווחה על אדם חשוד ליד ביתה, אך כוחות שהגיעו למקום הבינו שמדובר בשכן שלה, שלא זיהתה בגלל החושך.

באירוע הירי בבבני ברק נהרגו ארבעה אנשים ואדם אחד נפצע אנוש, ברחוב השניים בבני ברק וברחוב הרצל-ז'בוטינקי. היורה, שנסע על אופנוע, נעצר. הירי החל ברחוב השניים בני ברק, משם הגיע המחבל לרחוב הרצל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully