וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצילו! אדם שוכב על הרצפה ומלא דם סביבו": הדיווח הראשון למד"א אחרי הפיגוע בבני ברק

עודכן לאחרונה: 7.4.2022 / 13:51

אזרחית ששהתה בסמוך לזירת הפיגוע התקשרה למוקד החירום ועדכנה כי היא שומעת יריות ורואה פצוע שוכב על הרצפה. "יש יריות ברחוב הרצל בבני ברק, אני רואה מלא דם", אמרה. בפיגוע נרצחו חמישה בני אדם, אחד מהם שוטר שנפל לאחר שהסתער על המחבל ונפגע מירי

בווידאו: הודעת הקריאה למד"א על הפיגוע בבני ברק/צילום: דוברות משטרת ישראל ומד"א

רגעים ספורים לאחר שהחל המחבל במסע הירי בפיגוע אמש (שלישי) בבני ברק, התקשרה אזרחית למוקד החירום של מד"א כדי להזעיק עזרה לנפגעים. "הצילו! יש יריות ברחוב הרצל בבני ברק", אמרה למוקדן. "אני רואה בן אדם שוכב על הרצפה ומלא דם מסביבו. הוא נראה מת".

חמישה בני אדם נהרגו בפיגוע הירי בעיר. מסע הירי החל ברחוב ביאליק, המשיך לרחוב השניים ומשם לרחוב הרצל - שם נורה המחבל למוות.

המחבל הוא דיא חמארשה, צעיר פלסטיני בן 26, תושב הכפר יעבד שבאזור ג'נין, שריצה בעבר עונש מאסר בן חצי שנה בישראל בגין חברות בארגון טרור וסחר בנשק, והשתחרר בשנת 2015. לפי גורם ביטחוני, הוא נמנה על שורות ארגון פת"ח. בצה"ל ובמשטרה לא שוללים את החשד שסייע לו מחבל נוסף, שייתכן ונמלט כעת בחזרה לשטחים.

זירה רח' השניים פינת הרצל הקיוסק של עידן שלושה הרוגים בבני ברק. ראובן קסטרו
"הצילו! הבן אדם נראה מת". זירת הפיגוע בבני ברק/ראובן קסטרו

חמישה בני אדם נרצחו בפיגוע. מאוחר יותר החלו מהומות בזירת הפיגוע, שם התקבצו אזרחים זועמים והפכו מכונית, שלדבריהם שייכת למחבל.

בעקבות הפיגוע, ראש הממשלה נפתלי בנט כינס את שר הביטחון בני גנץ, השר לביטחון הפנים עמר בר-לב, הרמטכ"ל אביב כוכבי, ראש שב"כ רונן בר, מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי וגורמים נוספים כדי לדון באירועים האחרונים. מאוחר יותר נמסר כי הקבינט המדיני ביטחוני צפוי להתכנס לדיון בגל הפיגועים.

"ישראל ניצבת בפני גל טרור ערבי רצחני", אמר בנט, "לבי עם המשפחות שאיבדו הערב את היקרים להן, ואני מתפלל לשלום הפצועים. כוחות הביטחון פועלים. נלחם בטרור בהתמדה, בעיקשות וביד ברזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully