וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט: "ישראל ניצבת בפני גל טרור ערבי רצחני - נילחם בו ביד ברזל"

עודכן לאחרונה: 29.3.2022 / 22:26

ראש הממשלה, שר הביטחון גנץ ושרים נוספים וח"כים כתבו ברשתות החברתיות כי "צריך לפעול בכל האמצעים כדי להחזיר את תחושת הביטחון". בנט אמר כי "נילחם בטרור בהתמדה, בעיקשות וביד ברזל. הם לא יזיזו אותנו מכאן. אנחנו ננצח"

בווידאו: תיעוד הפיגוע בבני ברק - המחבל עומד באמצע הרחוב ויורה לכל עבר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

שרים בממשלה וראש הממשלה כתבו הערב (שלישי) ברשתות החברתיות כי "ישראל ניצבת בפני גל טרור ערבי רצחני".

בנט כתב כי "ליבי עם המשפחות שאיבדו הערב את היקרים להן, ואני מתפלל לשלום הפצועים. כוחות הביטחון פועלים. נילחם בטרור בהתמדה, בעיקשות וביד ברזל. הם לא יזיזו אותנו מכאן. אנחנו ננצח".

שר הביטחון בני גנץ כתב גם הוא כי זהו "‏ערב קשה מאוד. משתתף בצער המשפחות. עברנו תקופות קשות כעם וכמדינה אל מול גלי טרור - ותמיד ניצחנו בנחישות ובעוצמה וכך יהיה גם הפעם. מערכת הביטחון כולה - צה"ל, השב"כ והמשטרה - תפעל בכל האמצעים כדי להחזיר את הביטחון לרחובות ישראל ואת תחושת הביטחון לאזרחים".

המחבל מבני ברק זירה רח' השניים פינת הרצל הקיוסק של עידן שלושה הרוגים בבני ברק. ללא, צילום מסך
תיעוד המחבל, הערב/צילום מסך, ללא

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו אמר כי זהו "ערב עצוב וקשה מאוד. ישראל בעיצומו של גל טרור מסוכן שלא ראינו שנים רבות. אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים ומתפלל לרפואת הפצועים. מחזק את כוחות הביטחון וההצלה שנמצאים בשטח. חייבים לפעול בנחישות כדי להחזיר לאזרחי ישראל את השקט והביטחון".

שר התקשורת יועז הנדל כתב: "אנחנו באמצע מלחמה. ‏אלה הרגעים הכי קשים שיש לאומה. מה שנדרש עכשיו הוא גיבוי לכוחות הביטחון שהולכים לקראת תקופה קיצונית, ואחדות בעם. ‏יש לנו אויב משותף. האסלאם הרדיקלי. אין לנו בררה אלא לנצח".

  • עוד באותו נושא:
  • נפתלי בנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully