וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור נוסף במצב הלוחמים שנפצעו בג'נין; בנט ביקר אותם בביה"ח: "הפגינו רוח קרב"

עודכן לאחרונה: 4.4.2022 / 16:11

קצין הימ"מ שנפצע קשה בקרב מול המחבלים נמצא בהכרה מלאה ונושם באופן עצמאי. לוחם אחר שנפצע באירוע שוחרר. ראש הממשלה הגיע לבית החולים רמב"ם: "פגשתי לוחמים אמיצים ונחושים שמקדישים את חייהם, תוך סיכון חיים, למען הכלל"

בווידאו: רה"מ מבקר את הלוחמים שנפצעו בפעולת הסיכול בג'נין/צילום: לע"מ

מצבם של לוחמי הימ"מ שנפצעו בקרב מול מחבלים בג'נין ממשיך היום (שני) להשתפר. סנ"צ ש', הקצין שנפצע קשה בתקרית, חזר לנשום בכוחות עצמו והוא נמצא בהכרה מלאה. בקרוב, הוא צפוי להשתחרר מטיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם. לוחם אחר שנפצע בתקרית שוחרר היום מבית החולים.

בד בבד, ראש הממשלה נפתלי בנט ביקר ברמב"ם את השניים וכן פצוע נוסף מיחידת דובדבן שמאושפז במקום. "פגשתי לוחמים אמיצים ונחושים שמקדישים את חייהם, תוך סיכון חיים, למען הכלל", אמר בנט.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר את הלוחמים שנפצעו במהלך פעילות הסיכול בג׳נין בסוף השבוע, בי"ח רמב"ם, 4 באפריל 2022. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
"אין לי ספק שעם לוחמים כאלה אנחנו ננצח", בנט בביקור הלוחמים הפצועים/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

"התרשמתי עמוקות מרוח הקרב שהם הפגינו בסוף השבוע, מהחתירה למגע ומהנכונות לסכן את חייהם למען ביטחון המדינה", הוסיף. "אני מודה להם בשם אזרחי ישראל. אלו לוחמי ישראל ואין לי ספק שעם לוחמים כאלה אנחנו ננצח".

מוקדם יותר היום, מסר מפקד הימ"מ ניצב משנה ח' למשפחתו של סנ"צ ש' כי לא ראה תפקוד כזה של לוחמים בכל שנותיו. "אני לוחם ומפקד מנוסה שחווה לא מעט היתקלויות ואירועי לחימה, תפקוד כזה של הלוחמים בפיקודו של סנ"צ ש' לא ראיתי". עוד משנה ח' ואמר כי "התעוזה והנחישות תחת אש כשברור היה לכולם שאם המחבלים עוברים אותנו הם בישראל, ראויה לכל שבח. הם פעלו בגבורה שמאפיינת את טובי הלוחמים של מדינת ישראל".

לוחמי ימ"מ בפעילות בג'נין, 2 באפריל 2022. דוברות משטרת ישראל
"פעלו בגבורה שמאפיינת את טובי הלוחמים של מדינת ישראל", מפקד ימ"מ ניצב משנה ח'/דוברות משטרת ישראל

ביום שבת בלילה חיסלו לוחמי ימ"מ שלושה מחבלים באזור בין ג'נין לטול כרם, במבצע משותף עם שב"כ ולוחמי צה"ל. המחבלים החמושים ניהלו ניהלו חילופי אש עם הכוחות, בסופם נהרגו שלושה מהם. חוליית המחבלים המדוברת הייתה מעורבת בפעילות טרור נגד כוחות הביטחון בתקופה האחרונה, ולפי לדברי גורמי ביטחון, השב"כ הביא מידע מודיעיני מדויק על כוונתה של החוליה לבצע פיגוע גדול. החוליה אף הוגדרה על ידי כוחות הביטחון כ"פצצה מתקתקת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully