וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של לוחם הימ"מ: "הוא עשה לי סימן עם האגודל למעלה, אני יודעת שיהיה בסדר"

עודכן לאחרונה: 3.4.2022 / 19:07

רעייתו של סנ"צ ש', שנפצע קשה בחילופי האש בג'נין, תיארה לוואלה! את השיפור במצבו: "הוא זיהה את הילדים, הוא חזר לעצמו". בביה"ח רמב"ם, בו הוא מאושפז, עדכנו כי הוא החל לנשום לבד. "הוא בחיים לא ויתר בשביל המדינה, והוא לא יוותר עלינו, על משפחתו", הוסיפה אשתו

בווידאו: ביקור פכ"ל המשטרה בבית החולים רמב"ם/קרדיט: משטרת ישראל

אשתו של סנ"צ ש', קצין הימ"מ שנפצע קשה בחילופי אש בג'נין והבוקר חל שיפור במצבו, סיפרה היום (ראשון) לוואלה! כי הוא מתקשר עם סובביו. "הוא זיהה את הילדים, מצבו בסדר, הוא חזר לעצמו". רעייתו של קצין הימ"מ, א', סיפרה כי בעלה סימן "עם האגודל כלפי מעלה, אני יודעת שהוא יהיה בסדר".

סנ"צ ש' מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם בחיפה, לאחר שנפצע באורח קשה בחילופי אש בג'נין בעת מעצר פלסטינים שלפי שב"כ עמדו לבצע פעילות טרור. בית החולים הודיע מוקדם יותר היום כי מצבו של הקצין יציב וכי הוא ער ומתקשר עם משפחתו. הם הוסיפו כי הוא החל לנשום לבד אולם עדיין נעזר במכונת הנשמה. "הצוות המטפל אופטימי לגבי מצבו בשאיפה לשחרר אותו מטיפול נמרץ במהלך הימים הקרובים", נכתב בהודעת בית החולים.

המפכ"ל קובי שבתאי ביקר את קצין הימ"מ שנפצע בפעילות בג'נין, 2 באפריל 2022. דוברות משטרת ישראל
המפכ"ל שבתאי מבקר את סנ"צ ש', היום/דוברות משטרת ישראל

השר לביטחון הפנים עמר בר לב ביקר היום את שוטרי הימ"מ שנפצעו במהלך קרב היריות עם המחבלים שחוסלו בשישי בערב, סנ"צ ש' ורס"ב ת' שהביע בפני השר את רצונו לחזור כבר ליחידה (בתמונה עם רס"ב ת' ואביו).

השר בר-לב התרשם ממצבם של השניים. "אני מודה למשטרת ישראל וללוחמי הימ"מ על הפעילות ההירואית שהצילה חיי אדם.
השר בר-לב נפגש גם עם בני משפחתם של הלוחמים: "הלוחמים היקרים שלנו, הבנים שלכם הביאו כבוד גדול מאחל להם רפואה שלמה ומקווה מאוד שיחזרו בקרוב ליחידתם"

עוד בוואלה!

"זיהוי מוחלט ב-100%": המידע המודיעיני שהוביל לחיסול מחבלי הג'יהאד בג'נין

לכתבה המלאה
מכונית מחוררת אחרי החיסול בג'נין. 3 באפריל 2022. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
מכונית מחוררת מיריות/אתר רשמי, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

"הוא יתגבר על הכל"

"הוא עוד לא יכול לדבר, ואני בכלל בבידוד בבית עם קורונה ומאד מקווה שמחר-מחרתיים אוכל להיות אצלו". אמרה א', אשתו. "אני חסרת סבלנות כבר בבית, הולכת וחוזרת, אז דיברנו באמצעות שיחת וידאו. ההרגשה שלי בלב היא שהוא לא יוותר, כמו שהוא אף פעם לא מוותר. הוא יהיה איתנו. הוא בחיים לא ויתר בשביל המדינה, אז הוא לא יוותר עלינו, על משפחתו. הוא יהיה חזק והוא יתגבר על הכל".

הלוחמים הרגו בליל שבת את שלושת המחבלים באזור בין ג'נין לטול כרם, במבצע משותף עם שב"כ וצה"ל. מלבד סנ"צ ש', במהלך קרב היריות נפצעו שלושה לוחמי ימ"מ, אחד באורח בינוני ועוד שניים באורח קל.

לוחמי ימ"מ בפעילות בג'נין, 2 באפריל 2022. דוברות משטרת ישראל
לוחמי ימ"מ בפעילות בג'נין/דוברות משטרת ישראל

השר לביטחון הפנים עמר בר לב ביקר היום את שוטרי הימ"מ שנפצעו במהלך קרב היריות, סנ"צ ש' ורס"ב ת' שהביע בפני השר את רצונו לחזור ליחידה. השר בר-לב התרשם ממצבם של השניים. "אני מודה למשטרת ישראל וללוחמי הימ"מ על הפעילות ההירואית שהצילה חיי אדם". השר בר-לב נפגש גם עם בני משפחתם של הלוחמים: "הלוחמים היקרים שלנו, הבנים שלכם הביאו כבוד גדול מאחל להם רפואה שלמה ומקווה מאוד שיחזרו בקרוב ליחידתם".

עמר בר- לב ביקר במהלך ביקור שוטרי הימ"מ שנפצעו במהלך קרב היריות עם המחבלים שחוסלו בשישי בערב. המשרד לביטחון פנים, אתר רשמי
בר לב עם רס"ב ת', היום/אתר רשמי, המשרד לביטחון פנים

המחבלים, שהיו חמושים בנשקים ואמצעי לחימה נוספים, ניהלו חילופי אש עם הכוחות, ולבסוף נהרגו מירי הלוחמים. כמו כן, ברכבם של המחבלים נמצאו רובים, רימונים ומחסניות. הפלסטינים שנהרגו הם תושב ג'נין חליל טוואלבה, תושב אל ימון סאיב אבהרה, ותושב טול כרם סייף אבו ליבדה. על פי דיווחים פלסטינים צה"ל לקח את גופותיהם.

חוליית המחבלים המדוברת הייתה מעורבת בפעילות טרור נגד כוחות הביטחון בתקופה האחרונה, ולפי לדברי גורמי ביטחון, השב"כ הביא מידע מודיעיני מדויק על כוונתה של החוליה לבצע פיגוע גדול. החוליה, שאינה משויכת לארגון מסוים הוגדרה על ידי כוחות הביטחון כ"פצצה מתקתקת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully