וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניסיון לעצור את גל הטרור: צה"ל ביצע מבצע מעצרים נרחב ביהודה ושומרון

עודכן לאחרונה: 31.3.2022 / 8:47

אוגדת יו"ש יצאה למבצע חריג בהיקפו, שבמהלכו ביצעו הלוחמים פשיטה על ביתו של המחבל שביצע את הפיגוע בבני ברק ועצרו חשודים. עוד בוצעו מעצרים ב-15 כפרים נוספים. הבוקר, פעל צה"ל באופן חריג לאור יום בג'נין - 3 מחבלים נהרגו ולוחם נפצע קל

בווידאו: צה"ל פשט על בית המחבל שביצע את הפיגוע בבני ברק/צילום: רויטרס

צה"ל ביצע הלילה (חמישי) מבצע נרחב וחריג בהיקפו של מעצרים, חיפושים ואיסוף מודיעין ברחבי יהודה ושומרון, בניסיון לעצור את גל הטרור. כבר סמוך לחצות ביצעו הלוחמים פשיטה על ביתו של המחבל שביצע את הפיגוע בבני ברק בכפר יעבד, ערכו חיפוש ועצרו כמה חשודים. לאחר מכן, אלפי פלסטינים השתתפו בתהלוכה ובעצרת הזדהות עם המחבל.

הבוקר, כוחות דובדבן, סיירת גולני ויחידת המסתערבים של מג"ב פשטו על מספר מבנים בג'נין לאור יום לביצוע מעצרים. תוך כדי המעצרים, הגיעו מאות צעירים פלסטינים וחמושים אל האזור ופתחו בירי אל עבר הלוחמים. הכוחות השיבו באש. שלושה מחבלים נהרגו באירוע ושבעה נפצעו, מתוכם לפחות שניים באורח קשה. בדרכם של הלוחמים החוצה, נפצע לוחם דובדבן באורח קל מאוד. הכוחות כעת בדרכם החוצה, ובמקום מתרחשות מחאות אלימות. גורמי צבא מסרו לוואלה! כי "המסר הוא ברור. צה"ל פועל בכול מקום. בכל שעה כולל באור יום בלב גנין כדי לסכל טרור. יהיו מעצרים נוספים".

פעילות כוחות צה"ל ביממה האחרונה במרחב יהודה ושומרון כחלק מהמצוד אחר האסירים הנמלטים. דובר צה"ל
לוחמים פשטו על ביתו של המחבל שביצע את הפיגוע בבני ברק/דובר צה"ל

כמו כן, ביצעו לוחמי אוגדת יו"ש, בפיקודו של תא"ל אבי בלוט, מעצרים נרחבים גם בטובאס, קלנדיה, חברון, דיר קאדיס, אבו דיס, אל עזרייה, עזון, קלקיליה, מחנה הפליטים אעידה צפון לבית לחם, בית לחם, סאלם, העיירה בידו, הכפר קרוואת בני חסן בנפת רמאללה, בית רימה ובית ביתא.

גורמי צבא אמרו כי מטרת המבצע הנרחב לעצור מסיתים וחשודים בטרור, כדי למנוע ולשבש פיגועים. אירוע חריג אחד נרשם בכפר חוסאן, בעת שבקבוק תבערה הושלך לעבר הכוחות והבעיר רכב צבאי. חיילים נאלצו לצאת מהרכב הממוגן כדי לכבות את האש. לא דווח על נפגעים, אך נגרם נזק לכלי הרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully