וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצועה מהפיגוע בב"ש משחזרת: הוא דקר אותי, היה לו מבט של כעס בעיניים

עודכן לאחרונה: 24.3.2022 / 19:58

הילה אביסרור, בת 43 ואם לשלושה סיפרה כי המחבל הפתיע אותה בעת שהיתה בקניות - ביום הולדתה. "נפלתי, ובזמן שהוא עבר לבחורה השנייה אני קמתי ורצתי חזרה לרכב", שחזרה. "הוא הסתכל לי בעיניים ולא דיבר. היה לו מבט רע בעיניים"

בווידאו: פצועה מהפיגוע בב"ש משחזרת/מערכת וואלה!

הילה אביסרור שנפצעה ביום שלישי בפיגוע בבאר שבע שיחזרה היום (חמישי) את התקרית. לדבריה, התקשתה להאמין ברגעים הראשונים שמדובר בפיגוע. "נסענו לקניות בבאר שבע נכנסתי לחנות, הוא בא מאחורה והפתיע אותי, דקר אותי פעמיים. נפלתי. בזמן שהוא עבר לבחורה השנייה אני קמתי ורצתי חזרה לרכב. הוא הסתכל לי בעיניים ולא דיבר, היה לו מבט של כעס, היה לו מבט רע בעיניים", סיפרה.

הילה אביסרור, בת 43, 3 ילדים, שנפצעה בפיגוע הקשה בבאר שבע. מערכת וואלה!, אתר רשמי
אביסרור בבית החולים סורוקה בבאר שבע, היום/אתר רשמי, מערכת וואלה!

"לא נלחמתי בו בכלל לא היתה לי הזדמנות הוא הפתיע אותי", המשיכה. "נפלתי ורצתי לרכב של בעלי בחוץ, כשהגעתי לרכב ראיתי את המחבל יוצא מהחנות, אמרתי לבעלי שיסע כי פחדתי שיפגע בנו, ואני מדממת תוך כדי. קרה לי נס, צר לי על אלה שלא קרה להם נס אבל לי כן, היה לי נס. קיבלתי את החיים שלי במתנה".

אביסרור, בת 43 ואם לשלושה, חגגה יום הולדת ביום הפיגוע. היא הודתה לצוות הרפואי בבית החולים סורוקה שטיפל בה לאחר התקרית. "תודה לצוות מדהים, לרופאים לאחיות, היחס הטיפול, תודה לכולם".

ארבעה בני אדם נרצחו ושני בני אדם נפצעו באורח בינוני עד קשה בפיגוע הדקירה המשולב שאירע בתחנת דלק ברחוב דרך חברון בבאר שבע, ובהמשך במרכז קניות ברחוב יצחק נפחא בעיר. המחבל הוא מוחמד אבו אלקיעאן, בן 38, שניסה בעבר לגייס תלמידים לדאעש בבית הספר ביישוב. עוברי אורח ירו בו והרגו אותו. תחילה, המחבל דרס למוות רוכב אופניים בסמוך לתחנת דלק בבאר שבע. משם, המשיך לתוך התחנה ודקר נמרצות אישה, שמותה נקבע למקום.

פיגוע דקירה בתחנת דלק ובמתחם קניות, באר שבע, 22 במרץ 2022. TPS
זירת הפיגוע בבאר שבע, ביום שלישי/TPS

המחבל המשיך במסע הדקירות והגיע לחנות במרכז הקניות "One", שם דקר למוות אנשים שקנו במקום. לאחר שרכבו של המחבל התנגש ברכב אחר, הוא נעצר, ירד מהרכב, דקר למוות בן 60. לאחר מכן, נורה על ידי עוברי האורח.

עבד, עד ראייה, סיפר לוואלה! על רגעי האימה. "הוא דקר אישה והיא צרחה, אחר כך הוא רץ ודקר עוד אישה. כשהגיע בן אדם עם אקדח הוא ניסה לדקור אותו ואז הוא ירה לעברו". המשטרה הגיעה למקום תוך דקות והחלה בסריקות אחר סייענים למחבל.

  • עוד באותו נושא:
  • פיגוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully