וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברו של הישראלי שנהרג באוקראינה: "אמרתי לו לצאת משם, והוא צחק עליי"

עודכן לאחרונה: 1.3.2022 / 11:39

אלכס מלר, שחברו הטוב רומן ברודצקי נהרג אתמול ליד קייב, ספד לו בשיחה עם 103FM. "כולנו שבורים. הוא היה אדם שכל דבר שנגע בו היה מצליח", סיפר "אנחנו דיברנו כל יום, הוא לא חשב שזה יקרה". האזינו

בווידאו: אזרח ישראלי שניסה להימלט מאוקראינה נהרג סמוך לקייב/צילום: רויטרס, הקלטה: רדיו קול חי

אלכס מלר, חברו הטוב של רומן ברודצקי - האזרח הישראלי שנהרג אתמול ליד קייב - סיפר היום (שלישי) כי הוא הזהיר אותו, אך ברודצקי לא חשב שיעמוד בפני סכנה.

על פי הדיווחים, ברודצקי בן ה-42, דיג'יי במקצועו, נהרג על ידי מיליציות אוקראיניות, בעת שעשה את דרכו ברכב למעבר הגבול עם מולדובה בגלל טעות בזיהוי.

"כשהשמיים נסגרו הוא כבר לא היה יכול לברוח", הדגיש מלר. "אנחנו דיברנו כל יום, אנחנו חברים במשך כ-20 שנה. הוא צחק עליי, הוא לא חשב זה יקרה. אמרתי לו לצאת משם".

"כולם שבורים וקיבלו את הבשורה מאוד קשה. ניסיתי לשכנע את אשתו לצאת משם, כרגע היא אמרה שזה לא אקטואלי", הוסיף מלר.

ההורג ההישראלי בקייב. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
"זו הייתה טעות בזיהוי, חשבו שהוא חמוש". רומן ברודצקי, הישראלי שנהרג באוקראינה/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

"זה בוקר מאוד קשה ועצוב לכל המשפחה והחברים", סיפר מלר. "ידענו 20 דקות אחרי. בנותיו היו במקום אחר בכפר מאוד שקט, רק בת הזוג ראתה. יש לו ילד וילדה, הילד הקטן בן שלוש והגדולה בת שש".

"בת זוגו התקשרה בצעקות ואמרה שרומן איננו ושירו בו. מאז אנחנו יודעים כבר על כל מה שקרה", הוסיף מלר, "הם נסעו בשיירה של שלושה רכבים, היה שם עוד רכב שלא קשור אליהם. הרכב של רומן מפואר וכנראה הוא משך את העין של המשטרה. הטענה של החקירות הראשונות היא שחשבו שרומן חמוש. הוא היה לבד באוטו, בת הזוג ישבה ברכב אחר. רק הוא נפגע".

עוד בוואלה!

אזרח ישראלי שניסה להימלט מאוקראינה נהרג סמוך לקייב

לכתבה המלאה
רויטרס

הוא סיפר כי חברו הצליח מאוד בעבודתו כדי. ג'יי. "הוא היה אדם שכל דבר שנגע בו היה מצליח, והוא היה במקום ה־18 במצעד התקליטנים הרוסי", ציין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully