וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיסול באשקלון: שניים מאנשיו של דומרני נעצרו בחשד לפיצוץ הרכב

עודכן לאחרונה: 17.2.2022 / 20:02

שני צעירים כבני 20, הנחשבים כמקורבים לאבי ביטון, נעצרו ומחר יובאו בפני בית המשפט. ביטון, אחד מבכירי ארגון הפשיעה, נהרג ביום ראשון ממטען חבלה שהוטמן ברכבו, בזמן שהיה בדרכו לפגישה עם הבוס. שני בני אדם נוספים שהיו ברכב נפצעו באורח קשה

בווידאו: זירת החיסול באשקלון/צילום: דוברות משטרת ישראל

שני צעירים כבני 20, אנשי ארגון הפשיעה של שלום דומרני, נעצרו בחשד לרצח אבי ביטון, "איש הכספים" של הארגון, ביום ראשון - כך הותר היום (חמישי) לפרסום. שני החשודים נחשבים כמקורבים לביטון. מחר הם יובאו בפני בית המשפט לדיון בעניינם.

אבי ביטון, אחד מבכירי ארגון הפשיעה של דומרני, נהרג ביום ראשון ממטען חבלה שהוטמן ברכבו מבעוד מועד. על פי החשד, היה בדרכו לפגישה עם הבוס בביתו ברחוב בן צבי שבאשקלון, יחד עם שני בני אדם נוספים, שנפצעו מהפיצוץ באורח קשה. על פי החשד, המחסלים ידעו מהו כיוון הנסיעה של השלושה.

זירת החיסול באשקלון 14 בפברואר 2022. אתר רשמי, פלאש 90
זירת החיסול, יום ראשון/פלאש 90, אתר רשמי

קצת לפני השעה 23:15 הגיעו ביטון ושני גברים נוספים ברכבם אל השכונה באשקלון. כשהגיעו סמוך לביתו של דומרני, החלו ככל הנראה לחפש חנייה בקרבת מקום. אז, על פי החשד, אירע הפיצוץ הקטלני, שממנו נהרג ביטון והשניים הנוספים נפצעו קשה.

ביטון נלכד ברכב ונהרג במקום. אדם נוסף הצליח לצאת מהרכב לאחר שקפץ מהחלון, וזחל לעבר בניין סמוך, שם קיבל טיפול ראשוני על ידי כמה דיירים. הגבר השלישי שהיה ברכב הצליח גם הוא לצאת והתגלגל על הכביש בניסיון לכבות את האש. זמן קצר לאחר מכן, החלו להגיע לזירת האירוע ניידות משטרה ואנשי מד"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully