וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתה מפצעיה ניצולת השואה שנפגעה מרקטה בשומר החומות

עודכן לאחרונה: 7.2.2022 / 10:55

מצבה של נעמי פרלמן בת ה-91, הידרדר לאחר פציעתה במטח הרקטות במאי אשתקד, בו נהרגה העובדת הסיעודית שטיפלה בה. שלשום, לאחר תשעה חודשי מאבק, היא הלכה לעולמה. "גאוותה הייתה משפחתה, זה היה כל עולמה", סיפרו ילדיה

נעמי פרלמן, בת 91, ניצולת שואה. נפצעה קשה במטח הרקטות על העיר אשקלון במאי אשתקד. 7 בפברואר 2021. יניר יגנה, מערכת וואלה!
נעמי פרלמן, בת 91, ניצולת שואה. נפצעה קשה במטח הרקטות על העיר אשקלון במאי אשתקד. 7 בפברואר 2021/מערכת וואלה!, יניר יגנה

במאי שנה שעברה נפצעה קשה נעמי פרלמן, ניצולת שואה בת 91, במטח הרקטות על העיר אשקלון. אחרי פציעתה חלה הדירדרות במצבה של נעומי, עד ששלשום (שבת) הלכה לעולמה. באותו מטח נהרגה העובדת הסיעודית שטיפלה בה, סהומי סנדוש, מרקטה שפגעה ישירות בביתה של נעמי.

נעמי עלתה לישראל מפולין יחד עם אביה ואימה לאחר שברחו מידי הנאצים. באשקלון התגוררה יחד עם בעלה יעקב, והם רכשו את הבית שבו פגעה הרקטה לפני 64 שנים. פרלמן הותירה אחרי שני ילדים כאמור, נכדים ונינים.

תומר גלאם ראש העיר אשקלון ספד לנעמי ואמר: "קיבלנו את הבשורה הקשה על מותה של שורדת השואה, תושבת אשקלון. מאז הפציעה עברה נעמי סדרת ניתוחים וטיפולים, אולם מצבה המשיך להידרדר עד שהפכה סיעודית ולצערנו הלכה לעולמה". עוד הוסיף ראש העיר כי "ליבנו עם משפחתה היקרה. שלא תדעו עוד צער ומן השמיים תנוחמו".

"אימא הייתה ממיסדי אשקלון, היא עלתה בשנות 50 לארץ, היא והוריה נמלטו יחד מהנאצים", סיפרו ילדיה, "הם נדדו עקב רדיפת הנאצים במזרח אירופה עד שעלו לארץ, כשהמלחמה הסתיימה הם הבינו שלא נשאר להם דבר בפולין ועלו לאשקלון שם הכירה את אבי, יעקב, ניצול השואה. היא נפצעה אנוש במהלך המבצע, והרופאים הצילו את חייה לאחר שנפצעה, היא סבלה במשך תשעה חודשים מכאבים עזים. היא הייתה אישה ואימא עם נתינה אין סופית למשפחה, לילדים ולנכדים. עשתה הכל למען המשפחה, מעל הכל. גאוותה הייתה משפחתה זה היה כל עולמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully