וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנטישמיות מתרוממת אחרי 83 שנה: אסור לעולם החופשי לתת לה להרים ראש

ח"כ צבי האוזר

27.1.2022 / 0:12

האנטישמיות לא נעלמה מן העולם, שנאת היהודים נותרה על כנה גם היום, היא עוטה על עצמה מסווה ומתאפיינת בין השאר בשנאה והסתה נגד מדינת ישראל ובהתנגדות לקיומה. היום נאמר: "לעולם לא עוד"!

בווידאו: הפגנה אנטישימית בעיר קאליש שבמרכז פולין/מערכת וואלה!

ב-27 בינואר 1939 חיו בעולם כ-16.6 מיליון יהודים. היום, 83 שנים אחרי, עומד מספר היהודים בעולם על פחות מ-15 מיליון. הסיבה שיש היום פחות יהודים מלפני 83 שנים, היא בשל שנאת יהודים ובשל אנטישמיות. אנטישמיות שהובילה לאסון ציוויליזציוני במאה ה-20 עם השמדתו של כ-שליש מהעם היהודי.

אנטישמיות, כפי שהוגדרה ע"י כוח המשימה הבינלאומי להנצחת זכר השואה IHRA)), היא: "תפיסה מסוימת של יהודים, שיכולה לבוא לידי ביטוי כשנאה כלפי יהודים. ביטויים מילוליים וגופניים של אנטישמיות מכוונים כלפי יחידים, יהודים או לא-יהודים, ו-או נגד רכושם, נגד מוסדות של קהילה יהודית ואתרים דתיים". אלה הן מילים 'סטריליות' לרוע שפגע לאורך ההיסטוריה ביהודים, אך בפועל פגע גם בעולם כולו.

השמדתם השיטתית והתעשייתית של קרוב לשישה מיליון יהודים במהלך המאה ה-20 ע"י הנאצים ועוזריהם הפכו את הפלנטה הזאת ל"פלנטה אחרת". עולם עם פחות יהודים הוא עולם פחות טוב.

הפגנות אנטישמיות בפולין, 30 במאי 2020. אי-פי, AP
לעולם לא עוד. הפגנה אנטישמית בפולין, 2020/AP, אי-פי

כולנו צריכים להבין, השמדה אינה רק הריגתם של אלה שניטלו מהם חיים במחנות ההשמדה, אלא גם עונש "כרת" על בניהם ונכדיהם, עד סוף כל הדורות. תראו את תרומת היהודים לאנושות ב-4,000 השנים האחרונות. ותבינו את גודל האבדן ואת המחיר לאנושות כולה לאורך הדורות כולם.

תחשבו כמה זוכי פרס נובל, מדענים, רופאים, מנהיגים, ציירים, מחזאים, מהנדסים וגם סתם רבבות "אנשים טובים באמצע הדרך" שהעולם כולו לא זכה להנות מתרומתם בשל הפעולה הברברית של ניסיון להכחיד את העם היהודי. העולם היה נראה אחרת יחד איתם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
צבי האוזר. ראובן קסטרו
ח"כ צבי האוזר/ראובן קסטרו

אשר על כן, ראוי ונכון לציין את יום השואה כיום זיכרון בין-לאומי. זהו יום אבל וכאב לעולם כולו, על ששת המיליונים, ועל אבדן תרומתם של דורות על דורות של בני העם היהודי, בני עם עתיק שייעודו, חזונו ושאיפתו בפלנטה הזאת היא לשמש 'עם מופת' ו'אור לגויים'.

האנטישמיות לא נעלמה מן העולם, שנאת היהודים נותרה על כנה גם היום, היא עוטה על עצמה מסווה ומתאפיינת בין השאר בשנאה והסתה נגד מדינת ישראל ובהתנגדות לקיומה. אסור לעולם החופשי בראשו, לתת לה שוב להרים ראש.

היום, העולם כולו, ואנחנו כאן מירושלים, בירתו של העם היהודי אומרים לאנטישמיות ולאנטישמים "לעולם לא עוד"!

ח"כ צבי האוזר הוא סגן יו"ר הכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully