וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: עצמאים יקבלו מהמדינה כסף על בידוד, שיפור גם בהטבות לשכירים

עודכן לאחרונה: 11.1.2022 / 20:09

משרד האצר הודיע כי עצמאים יהיו זכאים לתשלום על שלושה ימי בידוד, 430 שקלים על כל יום, ויוכלו לקבל אותו רטרואקטיבית מיולי 2021, בדומה לשכירים. על חודש ינואר הנוכחי, יוכלו עצמאים ושכירים לקבל תשלום על יום בידוד נוסף. עלות המהלך: כ-250 מיליון שקלים

משרד האוצר הודיע הערב (שלישי) כי לראשונה, עצמאים יוכלו לקבל כסף מהמדינה על ימי בידוד. הפיצוי יהיה על שלושה ימים, 430 שקלים על כל יום, והוא יחול רטרואקטיבית מחודש יולי בשנה שעברה.

בחודש ינואר הנוכחי, שכירים ועצמאים יוכלו לקבל פיצוי על יום נוסף, בעקבות גל האומיקרון. עלות המהלך מוערכת בשווי של 450 מיליון שקלים.

הפגנות העצמאיים מול ביתו של ראש הממשלה נפתלי בנט רעננה 21 באוגוסט 2021. ראובן קסטרו
עצמאים יזכו לפיצוי של 430 שקלים ליום בידוד, למשך 3 ימים/ראובן קסטרו

יו"ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי, מתח ביקורת על המהלך: "המתווה שהוצג מנותק מהמציאות העסקית ורחוק מלתת את המענה הדרוש לענפים הפגיעים. המשק הישראלי אינו רק הייטק, וברובו לא יכול לעבוד מהבית".

עוד בוואלה!

ליברמן: מי שזכאי יקבל פיצויים, אקבל החלטות על בסיס שיקולים כלכליים

לכתבה המלאה
יו"ר נשיאות המגזר העסקי דובי אמיתי. יחצ,
מתווה מנותק מהמציאות", יו"ר נשיאות המגזר העסקי דובי אמיתי/יחצ

"נדרשת חזרה מיידית למתווה סיוע ממוקד ואמיתי שפוגש את המציאות העסקית של ירידה חדה ביכולת התפקודית של המשק, פגיעה בכושר הייצור וירידה בביקוש", הוסיף אמיתי. "אני קורא לממשלת ישראל להתעורר ולגבש מתווה אמיתי, כפי שעשו באנגליה ובקנדה, או כפי שנעשה בישראל במבצע צוק איתן - תוכנית אמיתית שתפצה את העסקים לאלתר".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully