וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: מי שזכאי יקבל פיצויים, אקבל החלטות על בסיס שיקולים כלכליים

עודכן לאחרונה: 10.1.2022 / 14:46

שר האוצר התייחס בישיבת סיעתו על דרישת העסקים לפיצויים: "השיקולים לא יהיו פופוליסטיים או אלקטורליים. הוכחנו שאנו קשובים ומי שזקוק לעזרה, מקבל עזרה". לטענתו של שר האוצר הוא "ער לכל הזעקה, ומופתע מכלי התקשורת שמנסים להביא את הציבור לחרדה"

בווידאו: ליברמן לבעלי העסקים מבהיר כי אין סגר כללי - אין מענק לכל אזרח/מערכת וואלה!

שר האוצר אביגדור ליברמן הבהיר היום (שני) כי הממשלה תמשיך לפצות כל עסק שזכאי לפיצוי בשל מגפת הקורונה. "כל מי שזכאי, יקבל את הפיצוי שמגיע לו", אמר ליברמן, והוסיף: "השיקולים יהיו כלכליים בלבד ולא פופוליסטיים או אלקטורליים".

ליברמן המשיך: "אני ער לכל הזעקה, מופתע מכלי התקשורת שמנסים פה להביא את הציבור לחרדה. מחכים לנו חודשים ינואר ופברואר שכנראה לא יהיו פשוטים אבל זה לא סוף העולם. אנחנו ערוכים, יושבים יום יום ואנחנו במעקב על כל ענף. נעזור לכל עסק שזכאי לסיוע, אבל באופן שקול ואחראי. השיקולים יהיו כלכליים בלבד ולא פופוליסטיים או אלקטורליים".

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן במהלך ישיבת סיעת מפלגתו בכנסת 13 בדצבר 2021. שלו אמסלם, TPS
ליברמן/TPS, שלו אמסלם

ליברמן התייחס לנוכחותו בקבינט הקורונה ואמר כי "זה יהיה בזום, אבל אני סומך על השר במשרד האוצר חמד עמאר יותר ממה שאני סומך על עצמי בעניינים האלה. יש עבודה טובה, מעמיקה גם בנושא הבריאותי, גם בנושא הכלכלי". שר האוצר בירך גם על עבודתו של שר הבריאות ניצן הורוביץ ואמר כי הוא עושה עבודה מצוינת בתנאים לא פשוטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully