וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: רגעי נפילת הרקטות בשבת מול חופי גוש דן

עודכן לאחרונה: 2.1.2022 / 21:19

בסרטון, ניתן לראות את הפיצוץ והעשן המיתמר מעל המים, באור יום, מול עוברים ושבים באזור הים ביפו. בזמן האירוע, תושבים רבים באזור המרכז דיווחו על פיצוצים חזקים שנשמעו מכיוון הים, ועדכנו את המשטרה

בווידאו: רגע נפילת הרקטה מול חופי המרכז בשבת/מערכת וואלה!

בסרטון שהתפרסם הערב (ראשון) ניתן לראות את פיצוץ הרקטות שנורו מרצועת עזה לשטח ישראל ביום שבת בבוקר.

שעות לאחר תחילת השנה האזרחית החדשה, הרקטות שוגרו ונפלו בים מול חופי גוש דן. באזור הים ביפו ניתן היה גם לראות עשן המיתמר מעל המים. תושבים רבים במרכז דיווחו באזור השעה 07:00 על פיצוצים חזקים שנשמעו מכיוון הים, ועדכנו את המשטרה. מדובר צה"ל נמסר כי השיגורים זוהו ולא היה צורך ביירוט.

נחיתת רקטות מול חופי יפו, 1 בינואר 2022. לפי סעיף 27א', תמונות גולשים
רגע נפילת הרקטה/תמונות גולשים, לפי סעיף 27א'

בתגובה לשיגור הרקטות, צה"ל תקף הלילה ברצועת עזה. מטוסים ומסוקים של חיל האוויר תקפו עמדות חמאס ומטרות במתחם לייצור רקטות בחאן יונס שבדרום רצועת עזה. בתקיפה נורתה גם ארטילריה של כוחות יבשה.

גורמים במערכת הביטחון אמרו כי מסרים הועברו לחמאס דרך המצרים לפיהם ישראל מתכוונת להגיב לשיגורי הרקטות, ואם חמאס יגיב לכך - התגובה תתעצם. מוקדם יותר, בכיר ישראלי אמר למתווכים המצרים נמסר גם כי ישראל רואה בחומרה את ירי הרקטות מעזה, במיוחד לאור העובדה שמדובר באירוע שני באותו השבוע. ישראל הבהירה למצרים כי האירוע לא מקובל עליה גם אם לכאורה מדובר בירי שהתרחש בטעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully